Burcea, Paralela 45, estimează o dublare a vânzărilor pentru Turcia: 2018 va fi "anul Antalyei"

Burcea, Paralela 45, estimează o dublare a vânzărilor pentru Turcia: 2018 va fi "anul Antalyei"
scris 3 mai 2018

Paralela 45 mizează pentru acest an pe o dublare a vânzărilor pentru Turcia, de la 9.000 la 18.000 de turiști, a declarat pentru Profit.ro Alin Burcea, proprietarul agenției, care afirmă că, pentru turismul românesc, 2018 va fi "anul Antalyei". Agenția a avut vânzări de 17 milioane de euro în primul trimestru, comparativ cu 14 milioane de euro anul trecut.

Paralela 45 a încheiat anul 2017 cu vânzări de aproximativ 47 de milioane de euro, iar pentru acest an estimează o creștere de circa 25%, până la 60 de milioane de euro. Față de cele 14 milioane de euro, vânzările din primul trimestru, în acest an agenția a avut încasări de 17 milioane de euro în primele trei luni ale anului.

Urmărește-ne și pe Google News

"Am refăcut site-ul de vânzări online și sper să facem 2 milioane euro prin vânzare online neasistată, adică la care nu intervine omul, ci se vinde direct de pe site. Anul 2018 este, cu certitudine, <<anul Antaliei>>! Noi am dublat, practic, numărul de turisti pe Turcia, de la 9.000 anul trecut, estimăm 18.000 în acest an, din care cea mai mare parte în Antalya", a afirmat Burcea.

El a mai spus că agenția pe care o conduce a început, din acest sezon, și operarea unor chartere pe aeroportul din orașul turc Alanya, în încercarea de a scurta timpul de așteptare a turiștilor și de a le da o alternativă la aeroprtul supraaglomerat din Antalya.

În afara Turciei, în acest an au crescut vânzările pentru Spania, litoralul românesc, cel bulgăresc și Grecia. "Avem o creștere importantă, aproape o dublare, a vânzărilor de circuite. Totodată, au crescut și crește numărul de plecari de pe aeroporturile din țară, altele decât cele din București", a arătat Alin Burcea.

Cel mai încet ritm de creștere îl au destinațiile noi. Agenția a lansat în acest an pachere pe câteva insule grecești încă puțin cunoscute turiștilor români, cum ar fi Samos, unde cursele se ocupaseră, până la 1 mai, în proporție de aproximativ 40%.

Burcea, Paralela 45: Vânzările în țară de pachete turistice cresc foarte mult și vor depăși Bucureștiul în câțiva ani. Sunt chartere din toată țara și cred că în curând vor fi și din Teleorman CITEȘTE ȘI Burcea, Paralela 45: Vânzările în țară de pachete turistice cresc foarte mult și vor depăși Bucureștiul în câțiva ani. Sunt chartere din toată țara și cred că în curând vor fi și din Teleorman

Paralela 45 a deschis în luna februarie o agenție în cartierul bucureștean Militari, după ce Burcea a remarcat că zona este "săracă" în astfel de sedii, și este în curs de de a deschide o alta tot în Capitală, în zona Turda-Mihalache. Alin Burcea estimează că se vor mai deschide în țară încă 2-3 agenții sub brandul Paralela 45 până la sfârșitul anului.

De la un singur sediu în 1990, când a fost fondată, Paralela 45 a ajuns la 42 de agenții în toată țara. "Vă puteți imagina coada de la 8:30 pentru bilete de odihnă pe Litoral sau la munte din anul 1990? Astăzi, cu siguranță, nu. Pe vremea aceea se dădea <<ciubuc>> pentru bilete la mare, cei mai în vârstă știu asta. La noi, <<ciubucul>> era pe chitanță. Plecam devreme de acasă, la ora 7:00 dimineața, deschideam agenția la ora 8:00, când deja erau 50 de oameni care așteptau să ia bilete la mare. Nu mă mai întâlnesc eu cu așa ceva”, marturisește Alin Burcea.

Prima plecare a unui turist în străinătate prin Paralela 45 a fost în Turcia, la sfârșit de iunie. Excursia la Istanbul costa la vremea aceea 25 de dolari și 500 de lei și s-a facut cu un autocar.

viewscnt
Afla mai multe despre
burcea
paralela 45
vanzari