Valoarea totală a comenzilor înregistrate de Black Friday de cel mai mare retailer online din România, eMag, s-a apropiat de 460 de milioane de lei (98,6 milioane de euro), peste estimările de 440 milioane de lei (94,3 milioane de euro), în condițiile în care au fost vândute peste 52.000 de televizoare, potrivit datelor afișate de retailer, relatează News.ro.
Retailerul a înregistrat, de Black Friday, peste 1,28 milioane de produse comandate.
Au fost vândute peste 52.000 de televizoare, peste 155.000 de produse pentru casă și îngrijirea casei și peste 113.000 de electrocasnice mici.
La capitolul produse speciale, au fost vândute 139 de automobile, 218 ceasuri și bijuterii, 5,8 kilograme de aur și pachete turistice incluzând 2.436 de nopți de cazare.
Numărul total de vizite efectuate de clienți pe site a fost de aproape 9,6 milioane, iar numărul de clienți noi pe site a fost de peste 55.000.
Peste 70% dintre clienți au optat pentru livrare prin curier, 15,56% au preferat să ridice marfa din showroom, iar aproape 14% au ales livrarea la oficiile Poștei Române.
Cea mai valoroasă comandă, de 146.760 lei, a fost din București.