Vânzările retailerului QuickMobile au crescut cu circa 75% în primul semestru din acest an, la peste 70 milioane de lei, evoluție susținută de cererea tot mai mare pentru gadget-uri și telefoane premium, a anunțat Electro Distribution Baia Mare.
”În ultimii doi ani ne-am concentrat fie pe cifra de afaceri, fie pe creșterea profitului. Astfel, după ce în 2014 nivelul cifrei de afaceri a fost primordial pentru noi, anul trecut am pus accentul pe creșterea profitului, fiindcă suntem o companie românească privată și ne dezvoltăm organic, din resurse financiare proprii. În 2016, însă, ne-am îndreptat atenția, în egală măsură, atât către creșterea afacerilor, fiindcă vrem să depășim rezultatele din 2014 pe acest segment, cât și către profit, ținta vizând un nivel mai mare cu cel puțin 10% față de 2015”, a declarat directorul general al QuickMobile, Tudor Țiboc, într-un comunicat remis Profit.ro.
Potrivit Ministerului Finanțelor Publice, afacerile companiei au scăzut cu 38,4% în 2015, la 121,1 milioane de lei, iar profitul net a coborât cu 31,7%, la 3,8 milioane de lei.
Șefului companiei spune că, în primul semestru al anului, românii au avut un apetit ridicat pentru dispozitivele wearable, mai ales pentru ceasurile inteligente, în ton cu tendința de la nivel european.
O altă categorie de produse care a susținut evoluția din perioada analizată a fost cea a telefoanelor mobile, cumpărătorii preferând, cu precădere, smartphone-urile premium.
În ambele cazuri, clienții au optat, preponderent, pentru device-urile recent lansate de producători renumiți pe plan internațional, precum Apple, Samsung sau Huawei.
”Românii, ca și ceilalți consumatori europeni, vor să aibă branduri premium, la scurt timp de la lansarea pe piață. Din acest motiv, vrem ca în 2016 să ne mărim portofoliul și cu alte branduri puternice la nivel internațional, pentru a susține evoluția ascedentă a business-ului. Rezultatele din primele șase luni arată că principalele direcții de dezvoltare trasate pentru acest an au avut efectul scontat, iar extinderea rețelei de magazine în franciză va consolida poziția QuickMobile de cel mai mare specialist în tehnologie din România”, a spus Țiboc.
Pentru a obține creșteri pe toate liniile, compania a inițiat, în luna iunie, un plan amplu de extindere în franciză în mai multe orașe mari din țară, precum Sibiu, Ploiești, Pitești, Oradea, Craiova și Târgu Mureș.
Acest program va fi continuat și anul viitor, planul vizând noi magazine în franciză și în Brașov, Arad, Alba Iulia, Bacău, Galați, Focșani, Piatra Neamț sau Buzău, dar și în București.
Electro Distribution a fost înființată în anul 2004 și este deținută de soții Angi și Tudor Țiboc.
Anul trecut, compania s-a extins pe piața internațională prin lansarea magazinului online QuickMobileShop.com, care livrează în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene.
Odată cu extinderea business-ului pe plan internațional, QuickMobile a externalizat operațiunile de service (reparație/înlocuire) către service-urile autorizate de producători, semnând contract cu unul dintre cele mai mari centre de recepție specializat în service și retur din Europa, respectiv Service-Return.com.