Quickmobile a vândut peste 11.000 de ceasuri inteligente în 2015. Cel mai scump, 80.000 lei

Quickmobile a vândut peste 11.000 de ceasuri inteligente în 2015. Cel mai scump, 80.000 lei
scris 8 feb 2016

Magazinul online Quickmobile.ro, administrat de Electro Distribution Baia Mare, a vândut anul trecut peste 11.000 de ceasuri inteligente (smartwatch) în sumă de 14,5 milioane de lei, avansul față de 2014 fiind de 4,4 ori, când au fost comercializate 2.500 de unități și s-a încasat aproximativ 1,5 milioane de lei.

Cel mai scump smartwatch vândut în 2015 de QuickMobile a fost un Apple Watch Edition, varianta de lux, placată cu aur de 18 karate, în sumă de 79.999 lei.

Urmărește-ne și pe Google News

În perioada analizată, prețul mediu plătit pentru un smartwatch a fost de 1.290 de lei.

Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vânzările QuickMobile în 2015, față de 1% în 2014.

În funcție de numărul de unități vândute, primele trei modele au Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S și Pebble.

În funcție de valoarea totală a comenzilor pentru fiecare model în parte, prima poziția a fost ocupată de Apple Watch, urmat de Samsung Gear, Pebble, Moto 360, LG Watch și MyKronoz.

QuickMobile are în ofertă și un ceas special realizat pentru copii, LG Kizon. Compania a vândut anul trecut 150 unități din acest model.

Electro Distribution a fost înființată în anul 2004 și este deținută de soții Angi și Tudor Țiboc.

Afacerile companiei au crescut cu 37,3% în 2014, la 196,78 milioane de lei (44,7 milioane de euro), iar profitul net a urcat cu 30%, la 4,27 milioane de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
quickmobile
smartwatch
vânzari