Cosmeticele fabricate de Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuți producători români de profil, intră pe rafturile hipermarketurilor Carrefour, iar compania estimează vânzări anuale de 1 milion lei (225.000 euro).
“Negocierile cu lanțul de retail franțuzesc Carrefour au demarat în urmă cu cca. 6 luni, iar începând cu această lună produsele noastre deja se găsesc pe rafturile celor 29 de magazine tip hipermarket din România, prezente în 18 dintre cele mai mari orașe din țară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Cosmetic Plant va livra în total opt game din cele 14 pe care le produce în fabrica de la Cluj-Napoca.
CITEȘTE ȘI Investiție de 70 milioane euro în primul mall din Sibiu, care va fi inaugurat în 2018Totodată, compania estimează livrări de circa 10.000 de produse lunar, iar cele mai mari vânzări se vor realiza în magazinele din București.
”În total, estimam că vânzările Cosmetic Plant către hipermarketurile Carrefour vor fi de circa 1 milion de lei anual, în prima fază a colaborării”, a subliniat Susana Laszlo.
Lanțul de hipermarketuri Carrefour completează lista partenerilor care vând produsele Cosmetic Plant, precum rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară.
Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Mester, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game.
Susana Laszlo estimează că business-ul companiei va crește cu peste 10% comparativ cu 2015, când a ajuns la circa 2 milioane de euro.