Grupul german Rewe continuă extinderea în România cu brandul Penny Market și deschide, miercuri, un magazin Penny Market în Făget, județul Timiș, rețeaua ajungând astfel la 178 de unități.
Magazinul, în format Future Store, are o suprafață de vânzare de 1.040 metri pătrați, 80 locuri de parcare și 14 angajați.
Rewe România a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere a afacerilor dintre cele cinci piețe unde grupul german Rewe este prezent, de 13,8%, până la 2,65 miliarde de lei (597 de milioane de euro). Totodată, profitul net al companiei a avansat cu 13%, la 12,8 milioane de lei (2,9 milioane de euro).
CITEȘTE ȘI Lidl acceptă de astăzi cardurile electronice de masă emise de Edenred și de Up RomâniaLa sfârșitul anului trecut, acționarii au decis ca activitatea grupului să se concentreze în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount, după vânzarea supermarketurilor Billa grupului Carrefour.
De altfel, Rewe vrea să ajungă la o rețea de 200 de magazine Penny Market în România până la sfârșitul anului și să modernizeze 50 din cele existente, începând cu toate unitățile din București și Oradea. Noul design va fi implementat în toate magazinele din rețea până la sfârșitul anului 2018.
Grupul german a deschis primul magazin pe piața locală în 2005, iar alături de magazinele Penny Market, mai operează în România 8 magazine XXL Mega Discount.
Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl.
Fondat în 1927 în Koln, Rewe este unul dintre cele mai importante grupuri de retail și turism din Germania, dar și din Europa. Cu aproximativ 330.000 de salariați în 12 țări europene, grupul are 15.000 magazine iar în 2014 a înregistrat o cifră de afaceri de peste 51 de miliarde de euro.