Clienții eMAG.ro, cel mai mare retailer local online, vor putea ridica produsele comandate din opt oficii ale Poștei Române, de la două anterior, în urma extinderii unui parteneriat inițiat la mijlocul anului 2015, a anunțat operatorul național poștal.
“Poșta Română extinde parteneriatul cu eMAG prin care operatorul național de servicii poștale livrează colete către clienții retailerului online, prin intermediul serviciului PostCollect. Astfel, începând cu luna aprilie, cei care vor să-și ridice personal produsele comandate vor avea la dispoziție alte șase oficii poștale din București care vor furniza acest serviciu”, se arată într-un comunicat al Poștei remis Profit.ro.
Noile puncte de livrare PostCollect din Capitală - oficiile poștale 44, 46, 61, 72, 77 și 79 - vor acoperi zonele Tineretului, Unirii, Piața Sudului, Titan, Dristor și Obor.
În faza pilot a proiectului cu eMAG, demarată la mijlocul anului trecut, Poșta Română a început livrarea coletelor eMAG la oficiul poștal Buzău 7 și la oficiul poștal Târgoviște 4.
Într-o perspectivă imediată, alte puncte de livrare vor fi deschise în Capitală și în țară.
Poșta Română este cel mai mare jucător de profil, deținut de Ministerul Comunicațiilor - 75% și de Fondul Proprietatea (FP) - 25%.
eMAG.ro este administrat de Dante International și este cel mai mare magazin online. Acționarii Dante sunt grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.