Adecco România, cel mai mare jucător de pe piața locală a recrutării de personal, a înregistrat anul trecut vânzări de aproximativ 70 de milioane de euro, în creștere cu 32% față de 2014, ca urmare a investițiilor pe care compania le-a făcut pentru completarea și specializarea echipei, dar și datorită investițiilor stăine și creșterii economice.
La sfârșitul anului trecut, Adecco România avea 200 de angajați, peste 8.000 de persoane angajate prin muncă temporară și peste 400.000 de candidați în baza de date. Compania deservește în fiecare zi 450 de clienți în 16 orașe din România prin cele 15 sucursale, două puncte de lucru și 7 echipe de proiect.
“Adecco va continua și în 2016 să fie un mediator important între persoanele care caută de lucru și angajatori. De altfel, datorită piețelor în dezvoltare am decis să deschidem, în perioada următoare, încă două sucursale, la Târgu Mureș și Constanța, acoperind astfel cele mai importante centre economice și universitare din țară. Prin sucursalele noastre și cu expertiza dovedită în timp oferim servicii complete în domeniul resurselor umane pentru orice companie, oriunde în țară”, a declarat Florin Godean, Country Manager Adecco România.
Pe plan local, Adecco România oferă servicii de recrutare și selecție, muncă temporară, outsourcing, centre de evaluare, training și outplacement, dar și de gestionarea statelor de plată, a documentelor legate de activitatea angajaților, calculul salariilor și consultanță în domeniul legislației.
Adecco România este cel mai mare jucător din domeniul resurselor umane, cu o cotă de piață de aproximativ 30%. Principalii competitori sunt Manpower, Lugera, APT și Humangest.
Grupul Adecco, cu sediul în Zurich, Elveția, este liderul mondial al soluțiilor de HR, cu peste 32.000 angajați full time și circa 5.100 de sucursale în peste 60 de țări și teritorii.