Ponderea plăților online a ajuns la 50% din totalul livrărilor, de la 20% înainte de declanșarea epidemiei de coronavirus, iar reducerea traficului a condus la scăderea timpului mediu de livrare cu 30-40% și ratei de livrare din prima încercare, a declarat directorul general al Delivery Solutions (Sameday Courier), Lucian Baltaru, într-o conferință de presă organizată online.
"Pentru a reduce cât mai mult posibil gradul de interacțiune al curierilor cu clienții, am încercat să convingem magazinele online să pună accent pe plata online. Și am reușit, plățile online au crescut foarte mult. Astfel, de la o pondere de 20% a comenzilor plătite online, fără ramburs, acum am ajuns la 50% la nivelul țării, chiar de 60% la nivelul Capitalei", a spus Baltaru.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Șeful Sameday, curier controlat de Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer online, spune că măsurile impuse de autorități au condus la reducerea traficului rutier, cu impact asupra livrărilor.
"Scăderea traficului ne ajută. Timpul mediu de livrare a scăzut cu 30-40% și, pentru că majoritatea clienților stau acasă, a crescut rata de livrare din prima încercare", a mai spus Baltaru.
Cu un business estimat la 40 milioane de euro în anul financiar 2019 (1 aprilie 2019 - 30 martie 2020), Sameday este unul dintre cei mai importanți curieri pe segmentul livrărilor în aceeași zi.
CITEȘTE ȘI Vodafone Romania - amendat cu 3.000 euro pentru GDPR. A trimis răspuns pentru o reclamație la adresă de e-mail greșităÎn 2018, conform ultimelor date publice disponibile, curierul și-a dublat afacerile față de 2017, la 87,1 milioane de lei, la fel și pierderea, care a atins 28,8 milioane de lei.