Canopy, o agenție de marketing online lansată pe piață în 2016, a preluat Edge, agenția de marketing online deținută de 2Performant Network.
Operațiunea, care va fi finalizată în ultimul trimestru al acestui an, implică preluarea brandului Edge și integrarea portofoliului de clienți al agenției.
Printre brandurile care vor intra în portofoliul Canopy sunt Provident, FruFru, Arsis și Continental Hotels, care se vor alătura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill și Edenred, aflate deja în ecosistemul de clienți Canopy.
Edge este specializată în furnizarea de servicii de marketing performant, oferind o strategie integrată online cu focus pe analytics, SEO (search engine optimization), trafic pay per click/pay per lead, programmatic buying, marketing automation. Înființată în 2016, Edge a rulat în total campanii de marketing online în valoare de 4 milioane de euro.
CITEȘTE ȘI Industria locală de outsourcing angajează 1,5% din populația activă și generează venituri de 4 miliarde de euro. Ce tip de angajați sunt căutați și ce limbă străină conteazăÎn primele opt luni ale lui 2018, cifra de afaceri a agenției a crescut cu 56% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
În prezent, compania are 24 de angajați, dintre care șapte în biroul din Iași.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Așteptarea a luat sfârșit: Poșta introduce plata cu cardul la ghișeu“Sunt sigur că interesul clienților va fi reprezentat foarte bine în continuare de echipa Canopy. Am luat această decizie ca urmare a unei schimbări în strategia 2Performant – urmează o perioadă de dezvoltare accelerată a platformei noastre și ne-am hotărât să ne concentrăm în întregime pe construirea propriei tehnologii, precum și pe serviciile aferente utilizării acesteia”, a declarat Dorin Boerescu, directorul general al 2Performant.com, companie cu venituri de aproximativ 13,5 milioane lei în 2017.
Din acest an, Canopy și-a dezvoltat serviciile cu soluții tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operațiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor și activităților repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).