UPC România avea 1,29 milioane de clienți la finele primului trimestru al acestui an, cu 3,7% mai mulți față de martie 2016, dar cu 0,4% mai puțin față de decembrie 2016, reiese din datele UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global.
În ultimele 12 luni, martie 2016 – martie 2017, numărul de abonamente a crescut cu 6,5%, la 2,29 milioane.
Potrivit datelor anunțate de Liberty Global, segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de martie 2016 fiind de 17,5%, la 488.300.
Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 8,7%, la 544.000.
Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digitală, cu un plus de 6,7% față de martie 2016, la 647.400.
Televiziunea analogică a continuat trendul de scădere și a ajuns la 255.000 de clienți, de la 282.200 în martie 2016.
Pe total, serviciile de televiziune (cablu și satelit) au urcat cu 2% față de martie 2016, la 1,258 milioane de utilizatori.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.
CITEȘTE ȘI Poliția Română avertizează asupra unei noi metode infracționale, de tip "e-mail fraud”Anul trecut, veniturile UPC România au crescut cu 8,8% față de 2015, la 689,3 milioane de lei, de la 633,3 milioane de lei în urmă cu an, a anunțat în februarie operatorul prin cablu.
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.