Banca Transilvania va elimina, începând cu 1 august, comisionul intrabancar pentru plățile prin ordin de plată și prin mijloace electronice pentru clienții persoane fizice. Banca lansează și un nou pachet de conturi pentru clienți.
Pentru clienții pesoane fizice, comisionul va fi zero la încasările în cont BT din cont BT (intrabancare) realizate cu ordin de plată și plățile din cont BT în cont BT (tot intrabancare) efectuate prin BT24 Internet Banking și Mobile Banking, anunță banca într-un comunicat. Banca cu sediul în Cluj nu percepe comisioane pentru retragerile de numerar de la bancomate de mai mulți ani.
BT, a doua bancă după active, lansează și un pachet de produse în jurul contului curent.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Astfel, pentru un cont curent și un card de debit Visa Electron, BT nu va percepe comision de administrare. Clienții care vor să adauge și serviciul de internet banking trebuie să plătească 1 leu/lună. Pe lângă cele de mai sus, cei care doresc și alertă prin SMS despre tranzacțiile derulate în cont plătesc în total 6 lei/lună. Costul pentru toate serviciile + mobile banking este de 10 lei/lună.
Clienții BT au făcut anul trecut peste 39 de milioane de plăți cu cardul de debit Visa, în valoare de circa 4,1 miliarde de lei. Banca are 2 milioane de clienți care folosesc acest card, 700.000 de clienți cu internet banking și 500.000 cu serviciul de alertă prin SMS.
BT are peste 7.000 de angajați, 500 de sedii și 2,2 milioane de clienți. Strategia băncii este susținută de acționari internaționali, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și IFC – Banca Mondială.