Alstom încasează 40 milioane euro pentru lucrări de reabilitare feroviară

Alstom încasează 40 milioane euro pentru lucrări de reabilitare feroviară
scris 14 dec 2017

Alstom va executa lucrări  de circa 40 milioane de euro pe subtronsonul Ilteu-Gurasada, în cadrul contractului de modernizare feroviară semnat recent de CFR SA și consorțiul Asocierea RailWorks , din care Alstom face parte. Termenul de finalizare este decembrie 2020.

Subtronsonul Cap Y Ilteu – Gurasada este situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunăre, ramura nordică), legând orașele Nürnberg – Praga – Viena – Budapesta – Curtici – Simeria – Brașov – București - Constanța.

Urmărește-ne și pe Google News

Contractul are ca obiectiv modernizarea a 22,34 kilometri de infrastructură și suprastructură feroviară pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de construcții civile pe întreaga distanță, lucrări de instalații de electrificare, semnalizări și telecomunicații, inclusiv GSM-R.

ANALIZĂ Puterea Facebook, Twitter, Google și Amazon abia acum începe să fie înțeleasă, datorită, în mare parte, dezvăluirilor despre interferența Rusiei în alegerile străine CITEȘTE ȘI ANALIZĂ Puterea Facebook, Twitter, Google și Amazon abia acum începe să fie înțeleasă, datorită, în mare parte, dezvăluirilor despre interferența Rusiei în alegerile străine

În cadrul consorțiului, Alstom este direct responsabilă de proiectarea și implementarea tuturor lucrărilor legate de sistemul european de semnalizare feroviară ERTMS 2, centralizarea electronică și sistemele de electrificare a căii ferate. Pentru semnalizări, Alstom va furniza soluția sa de control al traficului ATLAS 200 ERTMS 2.

“Noul proiect vine la momentul oportun, pe finalul unui alt proiect similar, pe tronsonul Micăsasa-Coșlariu. Acest nou contract va asigura o continuitate a activității din zonă, făcând foarte eficientă implementarea noului proiect, care poate începe imediat”, spune Gabriel Stanciu, șeful Alstom România.

Cădere: Metropolitan Hospital, ultimul spital privat lansat pe piață și operat de familia lui Sorin Oprescu, a intrat în faliment CITEȘTE ȘI Cădere: Metropolitan Hospital, ultimul spital privat lansat pe piață și operat de familia lui Sorin Oprescu, a intrat în faliment

Alstom este prezentă în România de 20 de ani cu operațiuni atât pe piața de semnalizări, cât și pe cea de electrificare feroviară. Compania derulează în prezent cinci proiecte naționale de reabilitare și modernizare feroviară, precum și un contract de mentenanță a trenurilor pentru metroul bucureștean.

Alstom dezvoltă și comercializează sisteme, echipamente și servicii pentru sectorul transporturilor. De asemenea, Alstom furnizează o gamă completă de soluții (de la trenuri de mare viteză la metrouri, tramvaie și autobuze electrice), soluții pentru pasageri, servicii personalizate (întreținere, modernizare), pentru infrastructură, controlul traficului și soluții de mobilitate digitală.

Alstom are sediul principal în Franța și este prezentă în peste 60 de țări, având un număr de circa 32.800 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
alstom
semnalizare
lucrari
electrificare
feroviar