Afacerile Orange România au crescut la 246,2 milioane de euro în T1. Baza de clienți a scăzut la 10,38 milioane

Afacerile Orange România au crescut la 246,2 milioane de euro în T1. Baza de clienți a scăzut la 10,38 milioane
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 27 apr 2017

Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă, a obținut o cifră de afaceri de 246,2 milioane de euro în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 4,6% față de perioada similară a anului trecut.

Ritmul de creștere a veniturilor din primul trimestru al acestui an a coborât cu aproape două puncte procentuale față de ultimul trimestru al anului 2016, respectiv 6,5%.

Urmărește-ne și pe Google News

“În intervalul ianuarie-martie 2017, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 246,2 milioane de euro, în creștere cu 4.6% față de perioada similară a anului trecut, continuând trendul ascendent din ultimele 8 trimestre. Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente”, se arată într-un comunicat al operatorului remis Profit.ro.

Migrația numerelor de telefon prin portare a scăzut cu aproape 8.000 în februarie față de prima lună a anului CITEȘTE ȘI Migrația numerelor de telefon prin portare a scăzut cu aproape 8.000 în februarie față de prima lună a anului

La 31 martie, Orange România furniza servicii mobile și fixe pentru 10,065 milioane de clienți, de la 10,38 milioane la finele anului trecut și de la 10,009 milioane la finele lunii martie 2016.

Potrivit operatorului, 2,4 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G la 31 martie, dublu față de primul trimestru din 2016.

“Toate acestea au fost susținute de vânzările în creștere de smartphone-uri și de dispozitive conectate la smartphone (smartwatch-uri, brățări fitness, roboți, ochelari VR, Apple Airpods și căști cu asistent personal)”, se spune în comunicat.

Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul primelor trei luni din an 342.000 clienți, în creștere cu 16,4% față de aceeași perioadă din 2016.

Doar RCS&RDS a crescut la numărul de clienți mobili atrași prin portarea numerelor de telefon CITEȘTE ȘI Doar RCS&RDS a crescut la numărul de clienți mobili atrași prin portarea numerelor de telefon

Serviciile fixe în bandă largă aveau la finalul Q1 2017 112.000 abonați. Dintre aceștia, numărul utilizatorilor de servicii Orange Home Net prin fibră optică aproape s-a dublat față de trimestrul anterior, depășind 12.000.

Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a atins 2,2 milioane la finalul primului trimestru din 2017, în urcare cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației în Q1 2017 a crescut cu peste 75% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016, ca umare a îmbogățirii conținutului disponibil și a actualizării aplicației, conform feedback-ului utilizatorilor.

Creștere susținută a serviciului Orange Money

Tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil au fost din ce în ce mai numeroase, se spune în comunicat. Astfel, în urma lansării din luna noiembrie 2016 a serviciului de transfer de bani și plăți cu telefonul, 41.000 de clienți au ales Orange Money până la 31 martie 2017, pentru a transfera bani, a achita facturi și a efectua reîncărcări PrePay.

Orange România este parte a grupului francez Orange.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
afaceri
clienti