Retailerul eMAG, cel mai mare jucător local online, a consemnat o creștere de 40% a cifrei de afaceri pe piața locală în 2016, a declarat șeful companiei, Iulian Stanciu, într-o conferință de presă.
În România, afacerile eMAG (Dante International) au crescut cu 36,4% în 2015, la 1,7 miliarde de lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor.
Prin extrapolare, anul trecut, afacerile eMAG în România au depășit jumătate de miliard de euro.
Stanciul a afirmat că pentru acest an estimarea este mai consevatoare și a anticipat că avansul se va situa în jurul a 20% pe piața din România.
CITEȘTE ȘI Marile companii de IT&C au început să se extindă simultan în mai multe orașe din țară, spațiile de birouri închiriate au crescut cu 53%eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.
Potrivit datelor companiei, afacerile cumulate ale eMAG în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia au atins 1,95 miliarde de lei, cu 56% mai mult față de 2014.
Stanciu a mai spus că este posibil ca rulajul eMAG pe toate piețele să atingă un miliard de euro în acest an.