Compania Octavic, fondat în 2016, în Oradea, de către Paul Harfaș și Felix Blaga, vrea să-și extindă operațiunile pe noi piețe atât din Europa, cât și din SUA. În prezent, compania activează, pe lângă România, în țări precum Italia, Ungaria și India.
„Ne uităm la țări din spațiul european, printre care și în zona de nord. Suntem în curs de definitivare a unui contract. După care, pentru noi, următorul target ar fi piața din SUA. Avem deja conturate anumite discuții în toate aceste direcții și sperăm să venim cu vești mult mai bune în toamnă. Încercăm foarte mult să mergem pe parteneriate cu jucători din domeniu, care să devină reselleri sau integratori de sisteme pentru noi”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Paul Harfaș, co-fondator Octavic, un furnizor de soluții digitale pentru fabrici, care a câștigat patru proiecte europene în ultimul an, însumând finanțare în valoare de 770.000 de euro.
Business-ul Octavic are clienți din industria de automotive, farma, materiale de construcții, tutun și mase plastice.
„Avem astăzi, la aproape 7 ani de la înființarea companiei, o soluție matură, stabilă, care este critică pentru absolut toți clienții noștri din zona de producție și ne trec prin mână peste un miliard de euro pe an din valoarea de producție”, precizează antreprenorul.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Adrian Ispas, co-fondator Vatis Tech: În toamnă vrem să închidem a doua rundă de finanțare și să obținem între 500.000 și 1 milion de euro. Vizăm să creștem și evaluarea companiei de 2-3 oriPrincipala provocare a companiei este de a scala „pe țări, pe zone geografice și pe industrii”.
„Provocarea pentru noi acum nu e neapărat să validăm produsul în piața, asta deja am reușit, ci să scalăm. Totodată căutăm o investiție de la un investitor strategic care să ne ajute cu deschiderea de noi piețe și să scalăm rapid”, adaugă Paul Harfaș.
Co-fondatorul Octavic estimează pentru 2022 o creștere de 230% a cifrei de afaceri, de la 300.000 de euro cât a înregistrat anul trecut.
„Noi lucrăm de o vreme destul de organizat pe cash flow, avem predictibilitate pe partea de abonamente de la clienți și avem o predictibilitatea destul de bună și pe partea de sales”, mai spune el.
Pe partea de atragere de fonduri europene, Paul Harfaș afirmă că, în momentul de față, au în desfășurare două aplicații în cadrul unor programe din Portugalia și Belgia.