Platforma Tripis, care ajută turiștii să-și găsească un partener de vacanță oriunde în lume, va fi lansată oficial la sfârșitul lunii august. Țările din Europa de Nord și de Vest sunt primele targetate în ceea ce privește internaționalizarea businessului.
„Profilul clientului este cel de solo traveler, concept care a început să crească destul de mult în ultimii ani. Sunt oameni care își caută parteneri de vacanță pe Facebook. Ei în principiu caută oameni cu care să petreacă timp, cu care să împărtășească aceleași valori și aceleași dorințe. Va exista un profil al utilizatorului, acesta va avea un wish list, unde va putea adăuga destinațiile favorite, detalii despre ce vrea să facă la destinația respectivă. Mai departe, acesta va fi potrivit cu alți utilizatori pe baza descrierilor pe care le-a trecut în destinația aleasă”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Cristian Ghiță, fondator Tripis.
Găsirea de finanțare și atragerea utilizatorilor reprezintă principalele provocări cu care se confruntă antreprenorul în ceea ce privește dezvoltarea startup-ului.
„Întâmpinăm probleme cu găsirea utilizatorilor din cauza bugetului redus. Este un drum anevoios. Am vrut să opresc proiectul, dar am avut noroc cu un accelerator care m-a ajutat să-l duc mai departe. Dezvoltarea softurilor în zona de startup este destul de provocatoare pentru că atunci când ești limitat de resurse trebuie să găsești variante care să fie bune atât pentru utilizatori, cât și pentru startup-ul tău și, totodată, să nu fie costisitoare și să se încadreze în buget.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
M-am gândit la ideea de a accesa o finanțare, de a mă duce către investitori, cu scopul ăsta m-am înscris și în acel accelerator. Acolo mi-am dat seama că fără tracțiune e destul de greu de găsit finanțare în momentul ăsta. Pe termen scurt ne-am propus să terminăm prima fază a proiectului și să atragem utilizatori prin grupurile deja de pe Facebook”, mai spune acesta.
Momentan, platforma Tripis a reușit să atragă utilizatori din România și Franța.
„Majoritatea sunt din România pentru că nu am început încă o campanie de promovare a platformei. Sperăm să reușim să o avem funcțională undeva la sfârșitul lunii august. Acum concepem campania de marketing. Dar noi targetăm utilizatori din țările din Europa de Vest și de Nord. Într-un an de zile vrem să acoperim o mare parte din piața de solo travelers din Europa de Vest”, precizează Cristian Ghiță.