Compania Uber a integrat platforma de radio online Pandora în aplicația sa, pentru ca șoferii de taxiuri și clienții lor să aibă posibilitatea de a asculta în direct cele mai noi piese din topurile muzicale, au anunțat, luni, reprezentanții celor două companii, citați de Reuters.
Noul acord oferă companiei Uber un nou avantaj strategic în campania sa de atragere a unui număr cât mai mare de șoferi de taxiuri și, în același timp, întărește prezența serviciului muzical Pandora pe piața transporturilor auto. Programul a fost implementat deja, luni, în Statele Unite, Australia și Noua Zeelandă, țări în care operează serviciul Pandora, care va fi oferit clienților fără reclame în primele șase luni de utilizare, scrie News.ro.
Prin acest acord, Pandora devine principalul serviciu muzical oferit celor 450.000 de șoferi activi care folosesc Uber în Statele Unite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Uber a decis să dezvolte experiența muzicală pe care o oferă șoferilor de taxiuri și pasagerilor acestora. Uber are deja încheiat un contract cu popularul serviciu de streaming muzical Spotify, ce permite pasagerilor să își selecteze singuri muzica pe care doresc să o asculte în timpul călătoriei. Compania Uber se pregătește să relanseze acel program, iar serviciul Pandora va fi oferit ca o opțiune suplimentară pentru pasageri.
Uber a anunțat în 2015 că și-a actualizat aplicația pentru șoferii de taxiuri, făcând-o să devină mai ușor de operat și să accepte servicii terțe, precum Pandora.
Cei mai mulți dintre utilizatorii serviciului Pandora ascultă muzica difuzată de acesta în mod gratuit, întreruptă de reclame. Managerii acestei companii, al cărei sediu se află în orașul californian Oakland, se pregătesc să lanseze și un serviciu la cerere, lipsit de reclame, pe bază de abonament.
Pandora va colecta datele aferente preferințelor muzicale ale șoferilor de taxiuri din timpul curselor acestora.