Startup-ul Investory, care a dezvoltat un joc de educație financiară pentru copii, caută să atragă o finanțare pentru creșterea business-ului. Planuri de a dezvolta jocul și pentru copii mai mari.
Ideea de a dezvolta un astfel de business a plecat de la lipsa de educație financiară în rândul adulților, la nivel global.
„În lume există peste 3,5 miliarde de persoane care nu înteleg concepte financiare de bază. Nu știu cum să drămuiască banii de la un salariu la altul sau nu cunosc diferența dintre un card de debit și un card de credit”, a explicat Monica Țărmure, co-fondatoarea Investory, la PROFIT NEWS TV.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Jocul este realizat pentru copii cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani, însă fondatorii au planuri de a adăuga capitole extra și alte categorii de vârste.
„Următoarele capitole pe care vrem să le dezvoltăm sunt pentru copii mai mari. Suntem în discuții cu o școală privată din Cluj ca să primim feedback de la copii, cu privire la cum văd ei lucrurile. Educația și tehnologia merg foarte bine împreună”, mai spune aceasta.
Pentru a continua să se dezvolte, startup-ul vizează să atragă o finanțare în perioada următoare.
„Ne dorim o finanțare. Avem rețeta succesului. Știm ce avem de făcut și la nivel de produs ca acesta să crească și să se dezvolte sănătos și la nivel de business. Suntem în momentul de față în căutare de finanțare. Nu vrem doar investitori, ci parteneri în acest business. De asemenea, vrem să adăugăm o zonă de parteneriate cu diverși parteneri strategici ca să putem oferi diverse produse și servicii conexe cu educația financiară, dar și pentru educație în general”, adaugă Monica Țărmure.