Startup-ul FameUp, fondat de Ionuț Pătrășcoiu, care a atras până acum investitori precum Daniel Dines, vizează să ridice o nouă finanțare spre finalul anului și să atace piețele externe.
“O creștere exponențială pe o piață ca România nu se poate obține la nesfârșit, pentru că piața de social media este momentan limitată la câteva milioane de utilizatori. În schimb, o piață ca America sau Europa de Vest poate să ajungă la un număr mult mai mare de utilizatori de social media. Intenția este ca în lunile ce urmează să ieșim pe o piață nouă. Am pregătit deja produsul”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Ionuț Pătrășcoiu, Fondator FameUp, platformă care conectează influencerii cu brandurile locale.
El adaugă că, pentru internaționalizarea unei afaceri, este important ca aceasta să aibă un parteneriat stabil cu o agenție de media, dar și clienți în țările vizate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“E foarte important în stadiul ăsta să ai un parteneriat stabil, spre exemplu cu o mare agenție de media, să nu te duci de capul tău și să analizezi puțin care sunt acele parteneriate care îți pot face viața mai ușoară pe o piață nouă. De asemenea, e important când intri pe o piață nouă să ai deja niște clienți acolo, care să te ajute să ai creșterea pe care o cauți”, mai spune acesta.
Spre finalul anului, startup-ul vrea să atragă și o nouă rundă de investiții pentru scalarea operațiunilor și dezvoltarea afacerii.
În luna august anul trecut, FameUp a mai ridicat o rundă de finanțare de 2,5 milioane de euro de la fondul de investiții Early Game Ventures (EGV). La rundă au participat ca angel investors Bogdan Gheorghiu, Daniel Dines (CDEO Uipath) și Marian Dinu.