EXCLUSIV PROFIT NEWS TV Ministrul Turismului revigorează frunza Elenei Udrea ca brand de țară: Am dat 30 milioane euro și de 12 ani stă nefolosită

EXCLUSIV PROFIT NEWS TV Ministrul Turismului revigorează frunza Elenei Udrea ca brand de țară: Am dat 30 milioane euro și de 12 ani stă nefolosită
scris 19 iun 2022

Deși România are un brand turistic de mai bine de un deceniu, pentru care au fost cheltuite 30 de milioane de euro, acesta „stă nefolosit, din varii motive”, spune, la PROFIT NEWS TV, ministrul Turismului. Daniel Cadariu vrea însă să revigoreze brandul de țară, celebra frunză a Elenei Udrea, astfel încât să înceapă să producă efecte.

VEZI AICI ȘI EXCLUSIV Un ex-ministru al Turismului voia să înlocuiască frunza din brandul turistic al României cu o oaie

VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, Market Analyst eToro: Piețele financiare intră în panică, Bitcoin se prăbușește. Foarte multe îngrijorări legate de conflictul din Ucraina și zona de energie. La petrol nu e ca la curent CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, Market Analyst eToro: Piețele financiare intră în panică, Bitcoin se prăbușește. Foarte multe îngrijorări legate de conflictul din Ucraina și zona de energie. La petrol nu e ca la curent
Urmărește-ne și pe Google News

„Pornind de la această realitate, încercăm să găsim soluții pentru a-l revigora și a-l pune în practică și să producă efecte, pentru că la vremea respectivă s-au cheltuit totuși 30 de milioane de euro bani europeni. Nu discutăm doar de logo și slogan. La vremea respectivă, au fost foarte multe materiale de prezentare pregătite, studii și la nivel național și la nivel internațional, a fost un întreg volum de muncă”, precizează Cadariu, adăugând că, din păcate, timp de 10-12 ani brandul a stat nefolosit.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Acesta este și motivul pentru care a constituit, la nivel de minister, un consiliu de brand turistic național, în care a adunat 23 de specialiștii din mediul privat și 3-4 reprezentanți ai ministerului, care să vină cu soluții privind folosirea banilor din bugetul de la Turism – 3 milioane de euro – pentru activitatea de marketing și promovare a țării. 

PROFIT NEWS TV Dăncilă, dezvăluiri: Am fost trădată. Vedem PR-ul lui Ciolacu. La amnistie și grațiere au fost presiuni. Și Ciolacu a votat! CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Dăncilă, dezvăluiri: Am fost trădată. Vedem PR-ul lui Ciolacu. La amnistie și grațiere au fost presiuni. Și Ciolacu a votat!

„Pe de altă parte, am emis un ordin de ministru prin care obligăm toate structurile de cazare din România să afișeze acest brand, pentru că poate fi elementul de legătură în ceea ce privește promovarea destinației turistice România. Există extrem de multe inițiative de succes la nivel local și zonal, inclusiv pe componenta de promovare, dar ce ne lipsește e întregul, acel demers prin care toate aceste eforturi punctuale să le punem într-un coș comun pentru a realiza scopul final, și anume promovarea destinației turistice România”, mai spune el.

Ministrul afirmă că, zilele acestea, va face și legislația care va permite constituirea OMD-urilor (Organizații de Management al Destinațiilor).

Brandul de țară - frunza - a fost promovat pe vremea când Elena Udrea era ministru al Turismului

 

viewscnt
Afla mai multe despre
brand de tara
brand frunza
ministrul turismului
daniel cadariu