Pentru o companie, câteva lucruri contează cu adevărat atunci când vine vorba despre eficiență: serviciile contractate și utilitatea acestora pentru business, costul și, respectiv, nivelul de disponibilitate al serviciilor. Practic, comunicațiile fixe și mobile folosite de orice firmă reprezintă o resursă care trebuie să producă venituri sau să contribuie la realizarea veniturilor.
Pentru mediul de afaceri, soluțiile de comunicare au o importanță critică la nivelul canalelor de promovare-vânzare online, în interiorul unei companii și pentru facilitarea relațiilor dintre clienți și furnizori. Orice ai face, te regăsești în cel puțin două din cele trei enumerate anterior. Așadar, indiferent de context, este nevoie de conexiuni de calitate la internet fix și mobil. Dacă furnizorul garantează și stabilitatea conexiunii pentru serviciul fix, cu atât mai bine.
Pentru orice companie, „aventura” în online înseamnă atât conectarea elementară la internet și comunicații clasice fixe și mobile, cât și adoptarea unor soluții IT care asigură productivitate și profitabilitate sporită. Să le luăm pe rând.
Digitalizarea unei afaceri are la bază servicii telecom care asigură conectivitatea și se referă la fibră optică pentru internetul fix, la linii telefonice fixe și mobile, la internet mobil prin 3G și 4G, la pachet cu echipamente potrivite pentru fiecare situație (telefoane, laptopuri, tablete, imprimante etc). Multe firme aleg inclusiv opțiunile prin care să își poată gestiona „stocurile” de minute incluse în abonamentul de telefonie mobilă. Însă, asigurarea acestor nevoi de bază nu mai este suficientă. Pachetele integrate MagentaONE de la Telekom Romania, de exemplu, sunt oferite împreună cu opțiunea Microsoft Office 365, care înseamnă 1 TB de spațiu securizat și certificat ISO, precum și licente Microsoft Office, toate acestea fiind necesare oricărei companii.
Pentru companiile care au nevoie de soluții complexe, există variante precum soluțiile de securitate a datelor, soluții VPN, soluții de Cloud CRM și ERP sau o soluție cloud de facturare Smart Bill și multe altele. Digitalizarea înseamnă și soluții inteligente de tip smart office - care includ o componentă de supraveghere video sau de management al flotei auto prin GPS.
Acestea sunt servicii care generează reduceri de costuri pentru companii sau contribuie la realizarea unor venituri suplimentare. De exemplu, un sistem de gestiune a relației cu clienții disponibil în cloud (Cloud CRM) te ajută – așa cum îi spune și numele – să urmărești și să generezi maxim de profit din baza de clienți. Pe de altă parte, supravegherea video îți poate aduce beneficii consistente prin descurajarea furturilor și/sau a neglijenței. Nu în ultimul rând, atât spațiul de stocare în cloud de 1TB, cât și suita MS Office, oferite împreună cu pachetele MagentaONE, reduc semnificativ costurile lunare ale unei companii, iar o conexiune la internet de mare viteză, precum serviciul MetroNET care garantează stabilitatea prin SLA, asigură oricând accesul companiilor la aplicațiile online pe care le folosesc.
Soluțiile complete IT&C propuse de Telekom răspund tuturor nevoilor de comunicare ale unui business. Telekom inovează constant și vine cu soluții dedicate creșterii eficienței unei companii. O afacere, indiferent de mărimea acesteia, care încheie un parteneriat cu Telekom, are asigurat un confort mai mare pentru că îi pot fi acoperite toate nevoile de comunicare printr-un singur punct de contact. Filosofia One Stop Shop adoptată de Telekom ajută la digitalizarea afacerilor și reprezintă cea mai bună tehnologie, siguranță și calitate garantată a serviciilor. Soluțiile Telekom au ca obiectiv optimizarea costurilor pentru companii, astfel ele sunt construite pe pachete integrate de soluții fixe, mobile și IT, pe date și convorbiri nelimitate și, nu în ultimul rând, presupun o investiție inițială zero pentru echipamente din partea clienților.
Cu alte cuvinte, Telekom este singura companie care oferă soluții complete de comunicații fixe, mobile și IT, adaptate oricărui tip de business, într-un singur loc, cu un singur punct de contact și doar o factură, cu o singură dată scadentă, pentru care poți face o singură plată.
28 noiembrie - Profit Financial.forum