One-stop-shop, sau cum să primești tot ce îți trebuie de la un singur furnizor

One-stop-shop, sau cum să primești tot ce îți trebuie de la un singur furnizor
scris 4 feb 2016

Vine un moment în viața unui om de afaceri serios și ocupat când are nevoie să știe pe loc dacă poate face rost de o păpușă Barbie în varianta sirenă fiindcă altfel știe că nu va avea o seară liniștită acasă. Ideea pare amuzantă, dar sistemele de date bine puse la punct din magazinele de jucării trebuie să fie capabile să îl ajute imediat, și asta nu e puțin lucru. Cine cumpără jucării din magazine mari probabil bănuiește că sediile sunt conectate și între ele și la sediul central, lucru ce rezultă  în informații rapide și verificate pentru client. Dar ce se întamplă de fapt când sistemele funcționează în parametrii normali este că, atunci când scanează o jucărie, un angajat primește toate informațiile legate de vânzări și stocuri din toată țara, dar și la nivel regional. Ca lucrurile să meargă repede și bine, trebuie să te bazezi pe sisteme performante, cum sunt cele oferite de Telekom.

În România există deja destui clienți companii care au ales să meargă pe mâna Telekom, integrându-și cerințele de comunicare, tehnologie și conectivitate într-un singur loc pentru a obține rezultate de business mai bune. Rețeta diferă de la caz la caz și poate fi aplicată indiferent de domeniul afacerii; retail, HoReCa, transport și logistică iar exemple sunt multe. De pildă, în domeniul medical doctorii pot verifica online imediat analizele pacienților lor și știu în orice moment unde se află aceștia în interiorul spațiilor delimitate dintr-un spital. În plus, persoanele internate, precum și vizitatorii lor pot beneficia de internet Wi-Fi stabil în interiorul clinicii sau a spitalului.

Urmărește-ne și pe Google News

În complet alt sector, cum este taximetria, mașinile se pot echipa cu o conexiune puternică de internet wireless de mare viteză pentru clienți, iar sistemul de rezervări online devine mult mai prietenos de folosit. Sistemul gândit de Telekom pentru acest sector vine la pachet cu tablete pentru șoferi, precum și cu aplicația care face posibilă distribuirea rapidă și eficientă a comenzilor. Telefonia fixă, esențială pentru un astfel de dispecerat, poate distribui zeci de mii de comenzi pe zi, iar rețeaua e croită special pentru a putea prelua și procesa eficient toate acestea. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Nu numai într-un business tradițional, ci și în învățământul privat, de exemplu foarte căutată soluția Office 365. De data aceasta, propunerea sună așa: aplicațiile curriculare și email-ul se pot accesa în cloud, în condiții de deplină securitate, iar profesorii se mișcă mult mai rapid și mai ușor atunci când predau. Rezultatul se traduce în lecții mai interesante pentru sute de elevi, ținute într-un mediu sigur și la îndemână. Cu ajutorul soluțiilor de business de la Telekom, suportul pentru cursuri ce necesită un spațiu de stocare consistent și sigur este accesibil de oriunde și oricând, atât timp cât există o conexiune la internet, iar profesorii pot colabora simultan la un proiect fără să se afle față în față. 

Serviciile integrate, o soluție pentru reducerea costurilor unei companii CITEȘTE ȘI Serviciile integrate, o soluție pentru reducerea costurilor unei companii

Exemplele de tehnologii și sisteme performante care cresc eficiența unei companii continuă. De exemplu, un client primește într-o formă prietenoasă informații despre călătoria sa cu avionul, dar nu știe câte soluții și aplicații rulează în spatele unui buton. Există aplicații integrate prin care se fac rezervări ușor, rapid și sigur și bineînțeles că întotdeauna este nevoie de o conexiune la internet. Soluțiile integrate inteligent sunt aplicabile în FMCG, dar și în industria hotelieră, care nu este un business simplu. Telekom asigură tot ce e legat de plăți prin POS, prezență online, dar și sisteme de ordering și selfordering într-un restaurant, de exemplu. În plus, toate datele generate de un business din acest domeniu sau oricare altul capătă dimensiuni impresionante și cea mai bună soluție este să fie stocate pe echipamente găzduite într-un spațiu special creat pentru așa ceva, fără nevoia de a face investiții în hardware propriu – o astfel de soluție este păstrarea datelor în Hosting Data Center-ul Telekom.

Dacă vrei ca un angajat al tău să găsească foarte rapid o carte printre rafturi în lanțul de librării pe care le deții, în timp ce un cumpărător grăbit așteaptă sau dacă îți dorești să poți oferi clienților marca preferată de lapte proaspăt permanent disponibilă în frigiderele magazinului, ți-ar prinde bine soluțiile Telekom. Toate aceste soluții au la bază conectivitate, echipamente IT&C, software dedicat, aplicațtii de tot felul, mai exact soluții complete de comunicații fixe, mobile și IT pentru afaceri.

Concluzia este că orice antreprenor, chiar dacă vinde programe de training sau creveți proaspăt decorticați, are nevoie de un mix de soluții din domeniul IT&C care să funcționeze bine. Când serviciile de bază, cum sunt cele de voce și internet fixe și mobile ce vin la pachet cu echipamentele potrivite pentru fiecare situație (telefoane, laptopuri, tablete, imprimante, etc) sunt oferite de către același furnizor care poate oferi deasemenea și soluțtii de securitate a datelor, servicii de televiziune, VPN, One Drive (spațiu în cloud plus acces la aplicațiile online Word, Excell, Powerpoint), soluții de Cloud CRM și ERP sau soluția cloud Smart Bill, lucrurile merg în mod firesc. Telekom oferă toate cele de mai sus, dar multe altele. Amintim în continuare și pachetele Smart pentru birou, soluții de supraveghere video sau de management a flotei auto prin GPS.

Soluțiile complete IT&C propuse de Telekom răspund tuturor nevoilor de comunicare generate de un business. Telekom inovează constant și vine cu soluții dedicate creșterii eficienței unei companii. O afacere, indiferent de mărimea acesteia, care încheie un parteneriat cu Telekom are asigurat un confort mai mare pentru că îi pot fi acoperite toate nevoile de comunicare printr-un singur punct de contact. Filosofia One Stop Shop adoptată de Telekom înseamnă și cea mai bună tehnologie, siguranță și calitate garantată a serviciilor. Faptul că soluțiile Telekom vizează prioritar și optimizarea costurilor pentru o companie se bazează pe pachete integrate de soluții fixe, mobile și IT, pe date și convorbiri nelimitate și nu în ultimul rând pe zero investiție inițială pentru echipamente din partea clienților.

În câteva cuvinte, Telekom este singura companie care oferă soluții complete de comunicații fixe, mobile și IT, adaptate oricărui tip de business. Și face asta într-un singur loc, cu o singură persoană de contact și doar o factură, cu o singură dată scadentă pentru care poți face o singură plată online. Vorbești cu oameni care vorbesc aceeași limbă de business ca tine. 

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
one stop shop