Platforma de investiții SeedBlink a încheiat runda de finanțare de tip serie A în valoare de 3 milioane euro, dintre care 1,1 milioane euro prin crowd investing, dublu față de targetul inițial. Propria campanie de investiții este cea mai mare finanțare de până acum din platformă.
Astfel, 47 de membri Elite și Classic au investit 550.000 de euro între 24-26 mai, iar astăzi 80 de persoane au investit 550.000 de euro în 20 minute.
Runda este condusă de unul dintre cele mai mari fonduri de investiții din regiune.
“Cu această finanțare, SeedBlink va avea resursele necesare pentru ambiția de a deveni platforma europeană de investiții care va contura viitorul ecosistemului startup-urilor tehnologice. SeedBlink va contribui la susținerea pieței Europene, în concurență cu marile forțe din domeniul tehnologiei, SUA și Asia. Le mulțumim tuturor investitorilor pentru susținerea de până acum. Suntem cu toții pionieri ai unei lumi noi”, afirmă Andrei Dudoiu, Co-fondator și CEO al SeedBlink.
SeedBlink este o platformă care democratizează accesul la investiții în stadii timpurii pentru investitorii care nu dispun de sume mari sau de timpul necesar pentru a intra în cluburi exclusive.
Platforma lansată în decembrie 2019 de foștii bancheri, Andrei Dudoiu și Ionuț Pătrăhău, cărora li s-au alăturat și antreprenorii cu vastă experiență în domeniul IT, Radu Georgescu și Carmen Sebe, a atras până acum peste 5.000 de investitori din 15 țări. De asemenea, 43 de campanii ale startup-urilor tech din 17 industrii diferite au reușit să atragă investiții totale de peste 18 milioane euro de de la investitori individuali și fonduri de tip VC, cu 51% din sumă prin crowdinvesting.
CITEȘTE ȘI Smyk se extinde în România cu un nou magazin Finanțarea va permite SeedBlink să se transforme rapid dintr-un instrument de investiții adresat celor care doresc să sprijine ecosistemul startup-urilor tehnologice cu sume relativ reduse în platforma cu cea mai accelerată dezvoltare din Europa.
“Avem ca obiectiv consacrarea platformei de investiții ca fuziune a trei caracteristici principale ale pieței: audiența „crowd”-ului, flexibilitatea business angel-ilor și structura VC-urilor. Echipa așteaptă o dezvoltare chiar și mai accelerată în următorul an datorită noului Regulament European de Crowdfunding, așteptat în T4 2021. Există o nevoie reală atât pentru investitorii care vor să își diversifice portofoliul cât și pentru startup-urile care au nevoie să atragă finanțare și susținători din regiune. De asemenea, comunitățile deservite de startup-uri au de câștigat.” adaugă Andrei Dudoiu.