Cererea de echipamente fitness pentru acasă a crescut cifra de afaceri a Wellness Solutions

Cererea de echipamente fitness pentru acasă a crescut cifra de afaceri a Wellness Solutions

Tania Papagiannopoulou, CEO Wellness Solutions

scris 27 mai 2021

Wellness Solutions, distribuitor în România de echipamente fitness pentru acasă, ca și pentru uz comercial, și-a majorat cu 30% cifra de afaceri în 2020, înregistrând vânzări de până la 5,5 milioane de euro. Creșterea vânzărilor a avut la bază schimbările rapide pe care clienții le-au abordat asupra stilului de viață, în contextul pandemic.

Pandemia a crescut interesul oamenilor fată de practicarea sportului de acasă, tot mai mulți dintre ei devenind conștienți de importanța unui stil de viață sănătos. Acest lucru i-a determinat pe tot mai mulți români să investească în echipamente de fitness pentru antrenamentul de acasă.

Tranzacție eșuată - Braiconf, cel mai mare producător de cămăși din România, nu mai vinde către Kaufland terenul fabricii de la Brăila CITEȘTE ȘI Tranzacție eșuată - Braiconf, cel mai mare producător de cămăși din România, nu mai vinde către Kaufland terenul fabricii de la Brăila
Urmărește-ne și pe Google News

,,În urma crizei sanitare cu care ne-am confruntat încă de la începutul anului 2020, vânzările produselor de fitness pentru acasă, de cea mai înaltă calitate, au crescut semnificativ. Odată închise sălile de fitness, oamenii au fost nevoiți să facă schimbări în stilul de viață și să ia în considerare avantajele pe care le oferă sportul practicat de acasă. Prin urmare, cererea de echipamente fitness pentru acasă, cum ar fi biciclete, cross trainers și benzi de alergat, a fost mai mult decât dublată, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. Pe de altă parte, furnizarea de echipamente pentru uz comercial este încă afectată de pandemie, dar cred că, din dorința continuă de socializare, oamenii au început deja să se întoarcă parțial la vechea rutină, antrenându-se iar în sălile de sport. Astfel, sperăm că și acest segment va reveni la normal. Mă aștept ca tot mai mulți oameni să aleagă un model „hibrid” între a merge la sală și a lucra acasă cu propriile echipamente de fitness. De asemenea, cred că oamenii încearcă să evite sălile de fitness aglomerate, astfel încât vor apărea tot mai multe săli de tip „boutique”.” a spus Tania Papagiannopoulou, CEO Wellness Solutions.

În urma creșterii cererii de echipamente fitness pentru antrenamentele de acasă și redeschiderea sălilor de sport, compania estimează ca anul acesta să înregistreze o creștere a vânzărilor de aproximativ 20%. Atenția companiei în 2021 se concentrează în egală măsură pe soluții atât pentru antrenamentele de acasă, cât și pentru segmentul corporativ. Cu o istorie de 10 ani, Wellness Solutions oferă o experiență premium clienților, cu un accent suplimentar serviciile oferite după vânzare, fiind singura companie de distribuție de echipamente fitness din România care oferă un serviciu integrat de service și consultanță after-sales clienților.

Grupul DCH, proprietarul Premium Porc, al doilea mare producător de carne de porc pe piața locală - cel mai slab rezultat de la intrarea în România. \ CITEȘTE ȘI Grupul DCH, proprietarul Premium Porc, al doilea mare producător de carne de porc pe piața locală - cel mai slab rezultat de la intrarea în România. "Pesta porcină africană reprezintă cea mai mare provocare pentru industria cărnii de porc."

Înființată în România în 2011, Wellness Solutions distribuie produse și soluții de wellness la standarde înalte, atât pentru cei care își doresc să se antreneze de acasă, cât și pentru clienții corporate, printre care găsim hoteluri, clinici, spitale, săli de sport, cluburi sportive etc. 

Wellness Solutions aparține unui grup de companii, care cuprinde: Wellness Solutions, Alesonor Group, Cosmos Group, Global Eye Investment.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
wellness solutions
fitness