Rottaprint, tipografie flexografică locală producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile, cu sediul în Cluj, a înregistrat anul trecut o creștere a exporturilor de peste 38% comparativ cu 2021, iar pentru anul în curs compania are ca obiectiv o nouă evoluție de două cifre.
Ungaria și Germania au fost principalele piețe externe pentru tipografie anul trecut și vor continua să fie inclusiv în 2023. Business-ul clujean a raportat anul precedent creșteri de vânzări în toate cele 13 țări din Europa și Asia în care operează, inclusiv în Croația, Letonia, Marea Britanie, Israel sau Republica Moldova.
Alături de etichetele autoadezive furnizate partenerilor internaționali, Rottaprint a raportat o cerere ridicată și pentru alte produse din portofoliu, precum etichete shrink, capace de aluminiu, manșoane, etichete neadezive sau aluminiu imprimat pentru blistere.
În ceea ce privește profilul partenerilor deserviți cu precădere în plan extern, aceștia provin din industria alimentară, producători de top de lactate, carne și preparate din carne.
”Principalele business-uri pe care le deservim sunt producătorii de lactate, carne și preparate de carne. O creștere importantă am înregistrat și din partea producătorilor de detergenți, îngrijirea casei sau cosmetice”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
Compania a finalizat anul trecut un proiect desfășurat pe parcursul a trei ani, cu o investiție totală de pe peste 3,7 milioane euro alocată achiziționării de tehnologii și utilaje necesare pentru realizarea sustenabilă a produselor pe care le are în portofoliu.
Compania, cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România - Brașov și Ilfov - și 2 centre logistice în Ungaria și Germania. În 2022, Rottaprint a livrat produse în 13 țări din Europa și Asia.