Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, își va reduce efectivele cu câteva sute de angajați, compania spunând că s-a extins prea mult în ultimii ani.
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
Zalando este prezentă, din mai 2022, și în România.
Compania vinde îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, articole sport, premium și pentru copii, scrie Hotnews.ro.
Retailerul german are 17.000 de angajați și își va reduce cu 5% efectivele. Compania spune că anumite părți ale business-ului s-au extins prea mult și altele au devenit prea complexe, ceea ce a făcut ca luarea unor decizii să fie mai greoaie.
La fel precum alte companii de comerț online, Zalando a crescut puternic în pandemie, iar revenirea la viața normală a făcut ca business-ul să scadă brusc.
Zalando vinde îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, articole sport, premium și pentru copii.
Zalando a fost înființată la Berlin, în 2008 și are peste 50 de milioane de clienți activi în 25 de țări europene. Compania a avut vânzări de 10,4 miliarde euro în 2021, în creștere cu 30% față de 2020. Profitul net a fost de aproape 250 milioane euro.