Distribuitorul elen de îmbrăcăminte și cosmetice Fais Group, deținătorul francizei principale pentru brandul italian de cosmetice KIKO Milano în mai multe state, confirmă că pregătește intrarea în România, operațiune anunțată anterior de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
După lansarea în Grecia și Cipru cu o rețea de magazine, grupul Fais pregătește acum dezvoltarea brandului italian în România și Bulgaria, relevă date analizate de Profit.ro.
În perioada imediată sunt așteptate primele 3 magazine KIKO Milano în Bulgaria, în timp ce în al doilea trimestru al anului se estimează că brandul își va face debutul și în România.
CITEȘTE ȘI FOTO McWin, având în spate fondatorul AmRest, l-a recrutat pentru relansarea Burger King în România pe cel care a resuscitat inițial business-ul pe piața localăPână în prezent, Fais Group a creat 8 magazine ale mărcii în Grecia și 4 în Cipru, menținând în același timp planuri de extindere cu adăugarea de noi puncte.
KIKO Milano, companie controlată de familia italiană Percassi, a încheiat un parteneriat de franciză cu Fais Group în 2020. Primul magazin KIKO din Grecia a fost deschis la Atena în septembrie 2020, rețeaua locală fiind extinsă ulterior cu două noi unități, amplasate în Salonic.
Fais Group vrea să ajungă la o rețea de aproximativ 40 de magazine în Grecia, Cipru, România și Bulgaria.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV SURPRIZĂ Ștefan Mandachi a vândut Spartan, cea mai mare rețea de restaurante cu specific grecesc din Europa, și alte mari branduri, tranzacție de peste 20 milioane euroFondată în 1997 de frații Antonio și Stefano Percassi, KIKO Milano operează 950 de magazine fizice în 23 de țări și un canal de e-comerț ce acoperă peste 30 de țări, având 7.500 de angajați.
Antonio Percassi este creditat de Forbes cu o avere de 1,4 miliarde de dolari.
Antreprenorul italian, care a adus brandul Zara în Italia la începutul anilor 2000, deține, printre altele, clubul de fotbal Atalanta BC, precum și o participație importantă la proiectul de real estate Westfield Milano, cel mai mare centru de shopping din Europa.