Campania de Black Friday, desfășurată de retailerul online evoMAG în acest an între 1 – 24 noiembrie, a generat, în total, vânzări de 5 milioane de euro, cu o valoare medie a comenzii de 800 de lei, televizoarele fiind cele mai vândute produse, informează compania într-un comunicat.
”În perioada de Black Friday, clienții evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost, în campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday, mai ales în perioada 15 – 17 noiembrie, a determinat anul acesta creșterea ofertei, evoMAG oferind reduceri la peste 70.000 de produse”, arată compania.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Și în 2019, bărbații au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 70% au fost bărbați și 30% femei, arată compania.
În ceea ce privește profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) și cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.
De asemenea, 35% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.
Anul acesta, cele mai achiziționate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC și vehicule electrice.
Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.
Pe parcursul desfășurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 24 noiembrie 2019.
De asemenea, compania estimează o creștere de 10% a vânzărilor în ultima lună din an, față de aceeași perioadă din 2018.
evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților.
Este o companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.