Cizmele western au un nou protector în Beyoncé, vânzările acestor produse de referință pentru moda country crescând cu peste 20% la o săptămână după lansarea albumului ”Cowboy Carter” al superstarului muzicii, potrivit companiei de comportament de consum Circana, transmite CNBC.
Acest lucru poate fi o veste bună pentru companiile care produc încălțămintea emblematică, precum și pentru alte articole care se potrivesc esteticii Vestului Sălbatic, scrie News.ro.
”Cowboy Carter”, care a apărut la sfârșitul lunii trecute, a marcat incursiunea cântăreței în genul country.
Chiar înainte de lansarea albumului complet, Circana a raportat creșteri notabile ale vânzărilor de pentru acest stil de încălțăminte, după lansarea single-urilor ”Texas Hold’Em” și ”16 Carriages”.
Cel mai recent proiect al câștigătoarei de 32 de ori a premiilor Grammy se adaugă la o atmosferă de sprijin cultural pentru stilurile inspirate de diligență.
Louis Vuitton a dezvăluit o linie western în timpul Săptămânii Modei de la Paris, la începutul acestui an, prezentând de la pălării de cowboy la cravate bolo.
Acest aspect a atras atenția și în cadrul turneului Eras, în curs de desfășurare, deoarece unii participanți aleg să adopte stilul zilelor pre-pop ale lui Taylor Swift ca cântăreață country.
Retailerii și adepții din industrie au luat deja notă de tendință. Albumul de top al lui Beyoncé poate oferi o creștere a vânzărilor și poate ajuta la atragerea femeilor la Boot Barn, a spus analistul Williams Sam Poser.