Vânzările celor peste 200 de chiriași ai centrului comercial Băneasa Shopping City, au crescut cu peste 13% în acest an, segmentele cu cele mai mari creșteri fiind bijuterii și accesorii, cosmetică, optică și produsele farmaceutice, a anunțat centrul comercial. Mall-ul a avut 23 de milioane de vizite în acest an.
Și Galeria Feeria a fost vizitată de un număr mai mare de clienți, înregistrând un flux cu 6% mai mare comparativ cu anul anterior, în timp ce vânzările magazinelor au crescut și ele cu 9%.
”Pentru anul 2016, în urma rebrandingului și a renovărilor din interiorul centrului comercial, dar și datorită atragerii unor branduri în exclusivitate pe piața din România, obiectivul nostru este să atingem o creștere a veniturilor companiei de până la 10%. Vom continua campaniile strategice menite să ne consolideze reputația în rândul consumatorilor”, a declarat Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Băneasa Shopping City a încheiat anul trecut cu afaceri de 209 milioane lei (47 milioane euro), cu peste 5% mai mari față de 2014, și cu un profitul net de 61 milioane lei (13,75 milioane euro), cu 11,5% mai mare.
Băneasa Shopping City face parte din complexul imobiliar Băneasa, controlat de omul de afaceri Gabriel ”Puiu” Popoviciu, care curpinde magazinul Ikea, o galerie Carrefour și un magazin Brico Depot.
Mixul de branduri din Băneasa Shopping City este format din 202 magazine, cea mai mare pondere din spațiul total închiriabil, circa 58%, fiind ocupată de retaileri din categoria fashion (îmbrăcăminte și încălțăminte). Restul, de 42%, este imparțit aproximativ egal intre celelalte categorii: food, cosmetice, servicii, bijuterii, electronice.
Compania a atras în acest an branduri premium precum Longchamp, Furla, Cerruti 1881, Chopard, Paul & Shark sau Lancel.
Băneasa Shopping City a fost deschis în 2008 în urma unei investiții de 150 de milioane de euro.