Furnizorul suedez de plăți și soluții de retail banking Klarna, cel mai valoros “unicorn” european și al doilea cel mai valoros fintech privat din lume, a intrat pe piața românească de e-comerț, printr-un serviciu de comparare produse dedicat comercianților.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Startup-ul suedez, care oferă cumpărătorilor opțiunea de a plăti la o dată ulterioară achizițiile online, și-a lansat propriul serviciu de comparare a produselor (Comparision Shopping Service - CSS) în România.
Klarna CSS susține că ajută comercianții parteneri să își crească acoperirea și traficul de la clienții cu intenție ridicată de cumpărare, la costuri reduse comparativ cu serviciul similar furnizat de Google.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Concret, oferim comercianților cu amănuntul o modalitate mai eficientă și mai ieftină de a crește acoperirea clienților și de a converti traficul relevant de la consumatorii care caută produse pe care doresc să le cumpere, maximizând astfel rentabilitatea cheltuielilor cu publicitatea”, spune David Sandström, directorul de marketing al Klarna.
Noul serviciu a fost lansat acum în 21 de țări, respectiv Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Elveția, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Spania, Suedia și Ungaria, informațiile pentru produsele listate pe paginile de comparare ale Klarna fiind afișate în limbile locale.
Fondată în 2005 de Sebastian Siemiatkowski, Niklas Adalberth și Victor Jacobsson, Klarna oferă cumpărătorilor posibilitatea să plătească achizițiile făcute online la o dată ulterioară, inclusiv în rate, pe principiul “cumperi acum și plătești mai târziu”, precum și servicii de retail banking.
CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizareCompania are parteneriate cu peste 250.000 de comercianți, printre care H&M, Adidas, IKEA, Nike, AliExpress, Sephora, Spotify, Lufthansa și KLM, fiind activă în 18 țări.
Săptămâna trecută, Klarna a atras 639 milioane de dolari de la un grup de investitori condus de SoftBank, la o evaluare post-investiție de 45,6 miliarde de dolari. La runda de finanțare anterioară, în martie, compania fusese evaluată la 31 miliarde de dolari.
Printre investitorii startup-ului suedez se mai numără Sequoia Capital, Visa, Dragoneer Investment Group, Ant Group, precum și rapperii americani Snoop Dogg și A$AP Rocky, ultimul intrat în acționariatul companiei la începutul acestei luni.
Klarna este cel mai mare “unicorn” - companie privată evaluată la cel puțin 1 miliard de dolari - din Europa și al doilea cel mai mare startup din domeniul financiar din lume, după procesatorul american de plăți Stripe, evaluat recent la 95 miliarde de dolari.