Tribunalul București a decis interzicerea comercializării sticlei de Aqua Carpatica. Hotărârea nu este definitivă

Tribunalul București a decis interzicerea comercializării sticlei de Aqua Carpatica. Hotărârea nu este definitivă
scris 23 iun 2016

Producătorul sârb al apei minerale Vodavoda a câștigat procesul cu firmele controlate de omul de afaceri elvețian de origine greacă Jean Valvis, care dețin brandul Aqua Carpatica, pe care le-a dat în judecată pentru că ar fi copiat forma pătrată a sticlei.

Magistrații Tribunalului București obligă firmele Valvis Holding SA și Carpathian Springs SA ”la încetarea imediată a folosirii semnului reprezentând forma grafică a ambalajului buteliei comercializate sub denumirea AC AQUA AC pentru oferirea de produse, publicitatea (prin internet sau prin orice altă metodă, inclusiv prin afișarea semnului la intrarea în magazine, pe pereții magazinului, aplicarea pe materialele consumabile gen sacoșe, pungi, hârtie de ambalat, cutii, etc.), fabricarea de produse, stocarea sau depozitarea, distribuirea, livrarea, comercializarea sau oferirea spre comercializare sau exportul de produse”, se arată în decizia Tribunalului București.

Urmărește-ne și pe Google News

De asemenea, magistrații obligă cele două companii ”să retragă de pe piață toate produsele ce aduc atingere drepturilor de proprietate intelectuală și industrială ale reclamanților și să distrugă pe cheltuiala lor toate ambalajele ce poartă reproducerea grafică a mărcii tridimensionale”.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Decizia magistraților de la Tribunalul București nu este însă definitivă și poate fi atacată cu apel.

Profitul producătorului Aqua Carpatica a crescut de 20 de ori anul trecut CITEȘTE ȘI Profitul producătorului Aqua Carpatica a crescut de 20 de ori anul trecut

Compania Carpathian Springs, producătorul apei minerale Aqua Carpatica, a avut anul trecut un profit de 5,7 milioane de lei (1,3 milioane de euro) de 20 de ori mai mare față de câștigul de 276.000 de lei (62.000 de euro) raportat în 2014. Și vânzările brandului de apă minerală au crescut cu 30% anul trecut, până la 99,7 milioane de lei (22,5 milioane de euro), față de anul 2014

Aqua Carpatica este exportată în mai mult de zece țări, printre care Marea Britanie, Japonia, China, toate țările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuweit, Bahrain, Arabia Saudită, Oman), Rusia, Republica Moldova, Germania, Ungaria, Spania, Australia, Finlanda.

În Statele Unite, Aqua Carpatica este distribuită, din iulie 2015, în lanțul Sprouts Farmers Market (peste 200 de magazine ce operează în 12 state, având un numar de 18.000 angajati) și, din acest an, este prezentă și în lanțul de magazine Whole Foods Market, precum și în rețelele Kroger și Gelson’s.

Apa minerală Vodavoda, poziționată tot în categoria apelor premium, este extrasă din munții Suvobor, din zona centrală a Serbiei. Extragerea și îmbutelierea apei se face în fabrica inaugurată în 2004, potrivit informațiilor de pe site-ul companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
aqua carpatica
jean valvis
vodavoda
proces