Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul Unilever din Europa Centrală și de Sud. Andrew Kennedy preia coordonarea businessului local Unilever de la Ana-Maria Pâslaru, care a fost numită Home Care Chief Marketing Officer & Customer Strategy and Planning în Europa, Australia & Noua Zeelandă (ANZ), Orientul Mijlociu, Turcia și Rusia (METR).
Schimbările sunt parte din strategia organizațională implementată de Unilever la nivel internațional, prin care compania se va concentra pe promovarea culturii organizaționale agile și pe dezvoltarea celor cinci categorii de produse, la nivel global: Home Care, Ice Cream, Nutrition, Personal Care și Beauty & Wellbeing.
Andrew Kennedy s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 25 de ani și a ocupat de-a lungul timpului funcții de conducere pe 3 continente, de la Global Strategy Officer pentru Unilever în Marea Britanie, la Vice President of Customer Development în Thailanda, Africa de Sud și China. Din 2020 Andrew Kennedy coordonează businessul Unilever din sud-estul Europei, iar începând cu luna iulie, Andrew va coordona și businessul din regiunea din sud-centrul Europei, într-un dublu rol.
Unilever este al doilea mare jucător din industria alimentară pe piața mondială, după Nestle. Pe piața românească, compania este prezentă din 1995.
Unilever este unul dintre liderii globali pe piața bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 190 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a locuinței, prin Unilever South Central Europe și Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operațiunile de pe platforma industrială de la Ploiești.