Rose Home: Pentru prima oară, prețurile au fost majorate de producători de mai multe ori pe parcursul unui an, punând o presiune majoră pe găsirea unor soluții de rentabilitate

Rose Home: Pentru prima oară, prețurile au fost majorate de producători de mai multe ori pe parcursul unui an, punând o presiune majoră pe găsirea unor soluții de rentabilitate

Denisa Ștefan, Fondator și Managing Partner, Rose Home

scris 21 mar 2023

Compania românească Rose Home, lansată în urmă cu 8 ani de antreprenoarea Denisa Ștefan, axată pe dotarea cu veselă, tacâmuri și accesorii a unităților HoReCa, estimează afaceri în creștere cu 30% în 2023, pe fondul unui sector hotelier dinamic, cu numeroase deschideri anticipate pe parcursul anului.

Compania a încheiat 2022 cu afaceri de peste 1,3 milioane euro din echiparea cu veselă și tacâmuri a unităților HoReCa, generată în mare măsură de creșterea performanței în mediul online, cu tot mai mulți clientii care folosesc site-ul pentru achiziții directe, și de creșterea ponderei segmentului de Hoteluri.

Urmărește-ne și pe Google News
Singura fabrică românească de ciocolată și-a cerut insolvența: Retailerii au refuzat orice majorare de preț, deși costurile de producție s-au majorat semnificativ CITEȘTE ȘI Singura fabrică românească de ciocolată și-a cerut insolvența: Retailerii au refuzat orice majorare de preț, deși costurile de producție s-au majorat semnificativ

„Ne uităm, în continuare, la creșterea coșului mediu, în segmentul B2B online. În medie, reușim să convertim direct în mediul online achiziții de până la 2.000 euro. Pentru proiecte care depășesc această valoare, în domeniul HoReCa, intervine necesitatea consultanței de showroom, cu produsele în față.

Pentru anul acesta, ne-am propus ca mediul online să aducă 40% din afacerile totale. Categoriile care convertesc foarte bine în online sunt platourile din lemn, accesoriile pentru masă, pe care clienții le achiziționează cu încredere direct de pe site”, spune Denisa Ștefan, Fondator și Managing Partner, Rose Home.

Rose Home importă produsele cu precădere din statele membre UE și din Marea Britanie.

Reprezentanții consideră că și pentru anul în curs prețurile rămân o provocare și sunt direct influențate de dinamica pieței de energie.

Singura fabrică românească de ciocolată și-a cerut insolvența: Retailerii au refuzat orice majorare de preț, deși costurile de producție s-au majorat semnificativ CITEȘTE ȘI Singura fabrică românească de ciocolată și-a cerut insolvența: Retailerii au refuzat orice majorare de preț, deși costurile de producție s-au majorat semnificativ

„Industria de veselă și pahare are drept costuri majore de producție gazul și energia. Anul trecut am observat creșteri uriașe, mai ales in industria sticlei, în care, pentru unele produse, majorările au fost și de 40%. Pentru prima oară, prețurile au fost majorate de producători de mai multe ori pe parcursul unui an, punând o presiune majoră pe găsirea unor soluții de rentabilitate. Am absorbit o parte din costuri, iar alta a fost transferată în pretul final”, adaugă Denisa Ștefan.

Prioritățile anului: extinderea showroom-ului 

Printre prioritățile pe termen scurt ale Rose Home se numără extinderea showroom-lui pentru segmentele de bufet, mic dejun și dotarea bucătăriei cu ustensile de gătit. În plus, în primăvară vor fi anunțate noile colaborări din portofoliu, iar un nou segment vizat este piața paharelor de vin. 

Rose Home extinde și aria serviciilor personalizate internaționale, iar un nou proiect din această zonă va fi echiparea unui restaurant de fine dining din Manhattan, Statele Unite. Solicitarea include o serie de produse și servicii personalizate, iar deschiderea spațiului echipat de Rose Home este planificată pentru perioada imediat următoare.

viewscnt
Afla mai multe despre
rose home
horeca