Românii vor cheltui în acest an cu până la 90% mai mult pe mâncarea comandată online decât vecinii din Ungaria, după ce anul trecut dădeau cu circa 50% mai mulți bani decât aceștia, potrivit datelor foodpanda România, platformă de comenzi de mâncare.
Astfel, un român plătește în medie 15,5 euro pentru mâncarea comandată online, în timp ce bulgarii alocă 11,7 euro (cu 35% mai puțin decât românii), iar ungurii cheltuiesc 8,1 euro (cu 90% mai puțin decât românii).
În ceea ce privește preferințele culinare, atât românii, cât și ungurii comandă cel mai mult pizza și burgeri. Bulgarilor le place bucătăria tradițională sau asiatică.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Dacă anul trecut ‹‹minutul de aur›› în care se făceau cele mai multe comenzi de mâncare în România se înregistra cu puțin timp înainte de prânz, în ultimele luni, pe fondul sărbătorilor, al concediilor, dar și al dorinței de a mânca altceva decât felurile tradiționale gătite în familie, majoritatea românilor au comandat de pe foodpanda seara, acasă”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
Platforma foodpanda colaborează cu peste 500 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzău. La nivel global, grupul foodpanda, care are sediul la Berlin, operează în 38 de țări de pe patru continente, având peste 40.000 de restaurante partenere.