Veniturile Carrefour, al doilea retailer mondial după Wal Mart, au urcat cu 2,4% în trimestrul patru din 2015, datorită majorării vânzărilor în Spania și Italia, compania înregistrând al patrulea an de creștere a vânzărilor în Europa, transmit Bloomberg și Reuters.
În perioada septembrie - decembrie 2015, vânzările au urcat la 22,4 miliarde de euro (24 miliarde de dolari), ușor sub estimările analiștilor, de 22,6 miliarde de euro.
În Spania și Italia, vânzările au crescut în ultimele luni din 2015 cu 2,5% și, respectiv, 3,5%, compensând declinul de 16% înregistrat în China.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vineri, acțiunile companiei au urcat cu 0,5%, la 25,09 euro, la Bursa de la Paris.
Carrefour a reafirmat vineri estimările privind obținerea unui profit operațional recurent de 2,45 miliarde de euro în 2015, față de 2,39 miliarde de euro în 2014.
Carrefour a anunțat recent că va cheltui până la 2,6 miliarde de euro, după ce relansarea hypermarketurilor sale din Europa a început să-și facă simțite efectele.
Compania va investi între 2,5 și 2,6 miliarde de euro pentru renovarea și extinderea magazinelor, inclusiv a celor din rețeaua Dia pe care le-a achiziționat anul trecut în Franța. Comparativ, în 2014, Carrefour a cheltuit 2,4 miliarde de euro pentru renovarea magazinelor din Franța și Brazilia.
În România, Grupul Carrefour numără 173 de magazine dintre care 27 hipermarketuri 'Carrefour', 92 supermarketuri 'Market', 44 magazine de proximitate 'Express', 9 magazine de proximitate 'Contact' și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.
Sursa: Agerpres