Retailerul ceh de mobilă și decorațiuni Bonami, intrat pe piața din România în octombrie 2016, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproape 3 milioane de euro pe piața locală, reprezentând aproximativ 10% din vânzările la nivel de grup.
„Am pariat pe piața românească, care deja după primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri. Planificăm o altă extindere în 2018, de data aceasta în Ungaria", spune David Siška, CEO al Bonami.
România a fost a treia piață externă pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia.
CITEȘTE ȘI Piața autohtonă de biciclete a ajuns la 60 milioane euro. Banii cheltuiți pe o bicicletă duc România pe antepenultimul loc din Europa. Specialist: Vânzările ar crește dacă ar exista infrastructurăLa momentul actual există peste 500.000 de înregistrări pe site-ul românesc, iar aplicația mobilă a fost descărcată de 10.000 ori și reprezintă aproximativ 10% din venituri după 3 luni de la lansare.
În 2017, afacerile grupul ceh au crescut cu 50% față de anul anterior. depășind 27 milioane de euro, iar anul acesta, compania speră să ajungă la vânzări de peste 40 milioane euro.