România a adus 10% din afacerile retailerului ceh de mobilă Bonami, intrat pe piața locală în 2016: Am pariat pe piața românească

România a adus 10% din afacerile retailerului ceh de mobilă Bonami, intrat pe piața locală în 2016: Am pariat pe piața românească
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 15 mar 2018

Retailerul ceh de mobilă și decorațiuni Bonami, intrat pe piața din România în octombrie 2016, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproape 3 milioane de euro pe piața locală, reprezentând aproximativ 10% din vânzările la nivel de grup.

„Am pariat pe piața românească, care deja după primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri. Planificăm o altă extindere în 2018, de data aceasta în Ungaria", spune David Siška, CEO al Bonami.

Urmărește-ne și pe Google News

România a fost a treia piață externă pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia.

Piața autohtonă de biciclete a ajuns la 60 milioane euro. Banii cheltuiți pe o bicicletă duc România pe antepenultimul loc din Europa. Specialist: Vânzările ar crește dacă ar exista infrastructură CITEȘTE ȘI Piața autohtonă de biciclete a ajuns la 60 milioane euro. Banii cheltuiți pe o bicicletă duc România pe antepenultimul loc din Europa. Specialist: Vânzările ar crește dacă ar exista infrastructură

La momentul actual există peste 500.000 de înregistrări pe site-ul românesc, iar aplicația mobilă a fost descărcată de 10.000 ori și reprezintă aproximativ 10% din venituri după 3 luni de la lansare.

În 2017, afacerile grupul ceh au crescut cu 50% față de anul anterior. depășind 27 milioane de euro, iar anul acesta, compania speră să ajungă la vânzări de peste 40 milioane euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
bonami
romania
mobila
decoratiuni
cehia
ungaria
retailer