Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis săptămâna acesta două magazine, în Pitești și Uricani (județul Hunedoara), și a ajuns la 430 de unități.
Astfel, în Uricani, Profi a deschis un magazin în format standard, cu o suprafață totală de 495 metri pătrați.
În Pitești, Profi a deschis al 10-lea magazin al rețelei din acest oraș sub brandul City, care are o suprafață de 340 metri pătrați.
Profi operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.

Ritmul de creștere al Profi este de cel puțin 100 de magazine pe an. Pentru acest an, planurile Profi presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.
Numărul angajaților Profi a crescut de la 8.798, la finalul anului 2015, la peste 10.000, la jumătatea acestui an. În acest context, compania a anunțat că a început, din acest an, și un program de dezvoltare a angajaților.
Rețeaua Profi este prezentă în 205 de localități din toate județele.
Pentru Profi, 2015 a fost cel mai bun an din istoria companiei, cu un profit net de 52,5 milioane lei (11,6 milioane euro), aproape dublu comparativ cu valoarea din 2014, la o cifră de afaceri cu 40% mai mare, de 2,54 miliarde lei (565 milioane euro).