Vânzările Coca-Cola în România au crescut pentru al șaselea trimestru consecutiv

Vânzările Coca-Cola în România au crescut pentru al șaselea trimestru consecutiv
scris 11 aug 2016

Vânzările Coca-Cola HBC în România au crescut pentru al șaselea trimestru consecutiv, în perioada aprilie-iulie, susținute de evoluții pozitive pe toate segmentele, în timp ce avansul după prima jumătate a anului a depășit 10%, se arată în raportul financiar al grupului.

Alături de Nigeria și Serbia, România a avut cea mai mare contribuție la evoluția grupului pe piețele emergente, segment ce include 12 țări și care a avansat cu 0,5% în primul semestru, la 523,3 milioane de navete.

Urmărește-ne și pe Google News

"Vânzările de navete pe segmentul piețelor emergente au crescut cu 0,5%. Performanțele bune din Nigeria, România și Serbia, precum și creșterile înregistrate pe segmentele băuturilor răcoritoare carbogazoase și al energizantelor au anulat declinul din Rusia, unde evoluția a fost afectată de condițiile de piață adverse", potrivit raportului.

Producătorul de vin Halewood își lărgește portofoliul cu două sortimente de vinuri spumante CITEȘTE ȘI Producătorul de vin Halewood își lărgește portofoliul cu două sortimente de vinuri spumante

Al doilea mare îmbuteliator de băuturi Coca-Cola la nivel mondial a consemnat un profit operațional la șase luni de 83,6 milioane de euro în regiunile emergente, în urcare cu 2% raportat la perioada similară a anului trecut, însă veniturile din vânzări au scăzut cu 4,4%, la 1,32 miliarde de euro, afectate de fluctuațiile cursului valutar.

La nivelul grupului, profitul operațional al Coca-Cola HBC a crescut cu aproape 11%, de la 199,1 milioane euro la 220,6 milioane de euro. Veniturile din vânzări au scăzut cu 3,4%, la 3,03 miliarde de euro, de asemenea afectate de variațiile de schimb valutar.

Coca-Cola HBC deține trei fabrici în România, la Ploiești, Timișoara și Vatra Dornei, precum și o rețea de 14 centre de distribuție.

La mijlocul lunii iulie, Coca-Cola HBC România a anunțat că și-a extins oferta de produse energizante, distribuind pe piața locală și Monster Energy, pe lângă marca Burn pe care o avea deja în portofoliu.

viewscnt
Afla mai multe despre
coca-cola hbc
vanzari
romania
rezultate