Pe listă au fost și România (piață pe care își vinde deja produsele) și Turcia, la care sud-coreenii au renunțat însă, relevă datele analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Kumho confirmă acum că a evaluat “mai multe țări europene”, inclusiv Polonia, ca locații potențiale pentru noua unitate, analizând factori precum adecvarea amplasamentului, potențialul de creștere a vânzărilor, stabilitatea investițiilor, profitabilitatea și stimulentele disponibile.
Compania a selectat în final orașul polonez Opole, din sudul țării, pentru “avantajele sale logistice, forța de muncă calificată, infrastructura competitivă, accesul stabil la piața europeană și stimulentele atractive oferite de guvernul polonez”.
Kumho estimează că va investi 587 milioane de dolari în proiect.
Compania a achiziționat deja terenul pentru construcția fabricii, pentru care a plătit 36 milioane de zloți (10 milioane de dolari).
Fabrica este estimată să înceapă operațiunile în 2028, cu o capacitate inițială de producție de șase milioane de anvelope pe an, ce va putea fi extinsă, în funcție de cererea din piață. Aproximativ 400 de persoane vor lucra la noua unitate.
Cu o fabrică în Europa, Kumho Tire speră să reducă din costurile de logistică. Compania va putea, de asemenea, să răspundă mai bine cererii producătorilor de automobile europeni pentru anvelope.
Kumho Tire Company operează în prezent opt unități de producție, în Coreea de Sud, China, Statele Unite și Vietnam.
Kumho Tire (cunoscută anterior ca Samyang Tire) a fost operat ca o unitate de afaceri a Grupului Kumho Asiana. Din 2018 este o subsidiară a conglomeratului chinez de anvelope Doublestar.
Produce o gamă completă de anvelope sub mărcile Kumho, Marshal și Zetum, pe care le exportă în întreaga lume, având o rețea globală de organizații de vânzări.
Are și centre de cercetare - dezvoltare, cel mai mare fiind în Gwangju, Coreea de Sud. Centre sunt și în Akron (Ohio) și Birmingham (Anglia). Acestea deservesc piețele de anvelope din SUA și, respectiv, din Europa.
Alte centre de cercetare sunt situate în Buchholz (Germania) și Tianjin (China).
În decembrie 2009, Kumho Tire a fost plasată în regim de soluționare a datoriilor, după ce compania-mamă Kumho Asiana Group a fost lovită de o criză de lichiditate în urma preluării Daewoo E&C.
În iulie 2018, Doublestar a preluat Kumho Tire de la Kumho Asiana Group într-o tranzacție de 607 milioane de dolari, operațiunea oferind Doublestar o participație de 45% și controlul celui de-al doilea producător de anvelope din Coreea de Sud.
În 2007, Kumho a devenit partener de platină al clubului de fotbal Manchester United. Compania este clasificată drept sponsor oficial al clubului.
Compania sponsorizează, de asemenea, evenimente automobilistice, cum ar fi cursele de Formula 3.
În 2014 a devenit partener al NBA.
Kumho Tire este și unul dintre sponsorii campionatului spaniol de fotbal La Liga.
















