Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis săptămâna trecută trei magazine noi, la Bîrca (județul Dolj), Văcărești (județul Dâmbovița) și Hoghiz (județul Brașov), și a ajuns astfel la 433 de unități.
În toate cele trei localități, au fost deschise magazine în format Loco, cu suprafețe între 311 și 380 metri pătrați.
Profi operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.
CITEȘTE ȘI Kaufland lansează aplicația ”Scan&Pay", pentru scanarea cumpărăturilor cu telefonul mobil și evitarea cozilor la casa de marcatRitmul de creștere al Profi este de cel puțin 100 de magazine pe an. Pentru acest an, planurile Profi presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.
Numărul angajaților Profi a crescut de la 8.798, la finalul anului 2015, la peste 10.000, la jumătatea acestui an. În acest context, compania a anunțat că a început, din acest an, și un program de dezvoltare a angajaților.
Rețeaua Profi este prezentă în 208 de localități din toate județele.
Pentru Profi, 2015 a fost cel mai bun an din istoria companiei, cu un profit net de 52,5 milioane lei (11,6 milioane euro), aproape dublu comparativ cu valoarea din 2014, la o cifră de afaceri cu 40% mai mare, de 2,54 miliarde lei (565 milioane euro).