Vrancart evaluează achiziția Rom Paper Brașov la 4,2 - 6,5 milioane euro, preț care se va definitiva peste doi ani

Vrancart evaluează achiziția Rom Paper Brașov la 4,2 - 6,5 milioane euro, preț care se va definitiva peste doi ani
scris 21 aug 2016

Producătorul de hârtie, carton și ambalaje Vrancart Adjud (VNC) evaluează achiziția Rom Paper Brașov, unul dintre cei mai importanți producători de hârtii igienico-sanitare din România, care deține și brandul Mototol, la 4,2 -6,5 milioane euro, preț ce va fi definitivat în următorii doi ani, în funcție de rezultatele financiare obținute în această perioadă de compania din Brașov.

În iulie, Vrancart Adjud a anunțat achiziția pachetului majoritar de acțiuni la Rom Paper și noi investiții pentru creșterea competitivității producătorului.

Urmărește-ne și pe Google News

Acționarul fondator Claudiu Puchin va conduce în continuare operațiunile companiei din poziția de director general.

”Ne vom continua drumul de dezvoltare prin achiziții care să completeze activitatea noastră. În acest caz, complementaritatea gamei de produse este aproape perfectă. În urma achiziției, prin combinarea operațiunilor, ne propunem să asigurăm o creștere a veniturilor prin extinderea portofoliului de produse și creșterea gradului de acoperire a canalelor de distribuție și, de asemenea, să obținem sinergii de cost prin integrare”, a declarat Ionel Ciucioi, director general Vrancart.

Nestle România a plătit aproape 1,4 mil de euro pentru rezilierea contractului de închiriere cu ciprioții de la SPDI CITEȘTE ȘI Nestle România a plătit aproape 1,4 mil de euro pentru rezilierea contractului de închiriere cu ciprioții de la SPDI

El a adăugat că planurile Vrancart pentru Rom Paper presupun invesții noi în echipamente care să măreasca avantajul competitiv al companiei.

“Vrancart (…) reprezintă acum un partener strategic care să ajute Rom Paper sa se dezvolte și mai mult și care respectă valorile companiei noastre. Voi continua să muncesc alături de noii mei colegi pentru o integrare rapidă și, ulterior, pentru o creștere sustenabilă", a declarat Claudiu Puchin, Director General și acționar minoritar al Rom Paper, după tranzacție.

Rom Paper a fost înființată în anul 2002, de familia Claudiu și Nicoleta Maria Puchin, și produce șervețele la cutie, șervețele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale și prosoape cosmetice.

Compania este prezentă în toate canalele de distribuție din comerțul modern (hipermarketuri, supermarketuri,cash and carry) și în comerțul tradițional (prin intermediul distribuitorilor).

Totodată, produsele realizate de Rom Paper sunt comercializate în peste 7 țări. Anul trecut, Rom Paper Brașov a înregistrat o cifră de afaceri de 51,57 milioane lei (11,6 milioane euro), cu 19% mai mare comparativ cu 2014, și un profit net de 2,5 milioane lei (562.000 euro), în scădere cu 6,7%.

Vrancart a fost înființată în anul 1977 și se situează între primii trei producători de carton, ambalaje din carton ondulat, hartie pentru carton ondulat și hârtii igienico-sanitare din România.

Compania, controlată în proporție de 74,72% de SIF Banat-Crișana (SIF1) și listată la Bursa de Valori București, derulează în prezent un program de investiții care să-i asigure transformarea în lider de piață local.

Producătorul de hârtie Vrancart Adjud raportează, pentru anul trecut, venituri din cifra de afaceri de 209,85 milioane lei, cu 6,27% mai mari decât cele 197,47 milioane lei, realizate în 2014.

În 2015, afacerile au crescut cu 6,27%, la 209,85 milioane lei, în timp ce profitul net, de 18,04 milioane lei, a fost cu 4,85% mai mic.

Compania a anunțat planuri de investiții în dezvoltarea afacerii, care vor fi finanțate printr-o emisiune de obligațiuni de 8,5 milioane euro, ajutor de stat și credite bancare.

viewscnt
Afla mai multe despre
vrancart
tranzacție
rom paper
mototol