Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, a înregistrat în 2015, primul de activitate în România, vânzări de 68,7 milioane lei (15,4 milioane euro) și un profit net de 2,4 milioane lei (540.000 euro). Pepco, parte a holdingului sud african Pepkor, a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014, iar la sfîrșitul anului 2015 avea peste 40 de unități.
De la începutul anului, Pepco și-a continuat extinderea și a ajuns în prezent la 76 de magazine și anunță alte deschideri. Numai în 25 august, retailerul are planificate trei deschideri, la Miercurea Ciuc, Sfântu Gheorghe și Timișoara.
Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaieri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri sau galerii comerciale, cum sunt Mega Mall București, centrul comercial Arcade București și Ploiești Shopping City.
CITEȘTE ȘI Kaufland lansează aplicația ”Scan&Pay", pentru scanarea cumpărăturilor cu telefonul mobil și evitarea cozilor la casa de marcatPotrivit datelor Pepkor, un magazin Pepco are în medie o suprafață de 328 metri pătrați.
Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.
Compania a deschis primele magazine Pepco în Polonia, în anul 2004, iar în prezent numără 553 de unități pe această piață. Brandul este prezent și în Cehia, Slovacia și Ungaria.