Retailerul german Penny Market, operat de grupul REWE, se extinde cu o nouă unitate, în localitatea Scornicești, județul Olt, și ajunge la 238 de spații deschise în România.
REWE România își propune până în 2025 extinderea rețelei cu 20-25 magazine anual pentru a ajunge la 400 de spații deschise și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut, compania a înregistrat afaceri de 3,45 miliarde lei, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017, și un profit net de aproximativ 36 milioane lei, în creștere cu 88% față de anul anterior, când a fost de 19,11 milioane lei.
Penny Market, parte a grupului german REWE, a intrat pe piața din România în 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua este alcătuită din 237 de magazine la nivel național, toate în formatul Future Store. REWE Group este unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, înființat în 1927.
În 2018, REWE opera cu peste 360.000 de angajați și 15.700 de magazine în 22 de țări europene.