Retailerul german Penny, operat de grupul REWE, a intrat pe nișa de comenzi online cu livrare la domiciliu, cu brandul Lyvra, în București și Ilfov, printr-un parteneriat cu compania AD Auto Total.
Decizia vine în contextul generat de pandemie și face parte din planurile companiei de reorientare strategică odată cu rebrandingul din Penny Market în Penny.
„Dezvoltarea platformei de cumpărături online Lyvra vine ca urmare a schimbărilor rapide care au afectat comerțul la nivel mondial și care i-a îndemnat pe clienți să ia măsuri stricte de protejare a sănătății lor, mai ales prin minimizarea contactului cu alte persoane. Acest proiect-pilot este un prim pas pe care compania noastră îl face în direcția dezvoltării de noi canale de shopping, iar așteptările privesc mai ales insight-urile pe care le vom dobândi în urma celor câteva luni de test”, spune Daniel Gross, Director General PENNY | REWE România.
AD Auto Total are o flotă de circa 650 de autoturisme. Companie cu capital 100% românesc și jucător și pe piața locală de distribuție de piese auto a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,3 miliarde lei și un profit net de 54,8 milioane lei, cu peste 1.700 de angajați.
Compania are 84 depozite proprii și la acest moment peste 1.800 de angajați.
Penny a intrat pe piața din România în anul 2005. Retailerul german, care operează 264 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 4.800 de angajați, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent.