FashionUP, magazin online de îmbrăcăminte și accesorii, fondat de antreprenori români, se dezvoltă în regiune prin preluarea proiectului Click4Fashion în România, Bulgaria și Ungaria, de la 1 octombrie.
Astfel, FashionUP va integra în strategia sa toate operațiunile din aceste țări, dar și o mare parte din echipa Click4Fashion.
Pe lângă cele peste 50.000 de produse care deja listate pe site-ul FashionUP, clienții vor putea găsi și brandurile oferite până acum de Click4Fashion. Noul proiect va continua sub marca FashionUP, iar Mira Anghelescu, fostul CEO al Click4Fashion, va deveni COO al FashionUP.
“Am urmărit și apreciat încă de la început proiectul dezvoltat de Mira și echipa pe care aceasta a construit-o, iar consolidarea celor două afaceri vine ca o urmare firească a planurilor FashionUP de a deveni unul dintre cei mai importanți jucători regionali din segmentul e-fashion. Viziunea comună de business, portofoliul complementar de branduri și experiența internațională a echipei Click4Fashion au fost principalele argumente strategice în favoarea acestui parteneriat. Urmează o perioadă intensă pentru comerțul online și suntem încrezători în ceea ce putem construi împreună”, a declarat Alin Stanciu, fondatorul FashionUP.
Cu o echipă mai mare și cu noi branduri de top în ofertă, compania își consolidează poziția de jucător regional important pe segmentul e-fashion. Anul acesta, a împlinit șapte ani de când a debutat, iar în primăvara lui 2016 a anunțat și un plan pentru a susține designerii și producătorii autohtoni: un marketplace dedicat modei, celor mai noi tendințe și produselor de bună calitate. Până la finalul anului, FashionUP plănuiește să pună la dispoziția clienților peste 50.000 de produse de la unele dintre cele mai cerute și căutate mărci.
FUP Distribution, compania care operează magazinul online fashionup.ro, țintește anul acesta afaceri de peste 30 milioane de lei. Compania mai are operațiuni și în Bulgaria și Ungaria, iar în România.
“Încă de anul trecut, când am demarat proiectul Click4Fashion, am planificat cu grijă toți pașii, care în final ne-au adus aici. Eforturile noastre s-au concentrat atât pe dezvoltarea portofoliului de furnizori și clienți, cât și pe extinderea pe alte piețe. În mai puțin de un an, am reușit să deschidem operațiuni în patru țări - România, Bulgaria, Slovenia și Ungaria, să creăm și consolidăm o imagine pozitivă, dar și să implementăm programe orientate către client și nevoile lui. În ultimele luni, am căutat să identificăm, atât pe piața externă, cât și pe cea internă, un partener care să ne semene, dar care să ne și completeze. Încă de la prima întâlnire, am simțit că FashionUP este exact ce ne dorim. În felul acesta vom ținti o piață mult mai mare, cu un portofoliu îmbunătățit și știu că ambele echipe vor forma un nucleu de idei care vor aduce un plus în viața clienților noștri”, a declarat Mira Anghelescu.