Proprietarul centrului comercial Colosseum din zona Chitila a vândut către Leroy Merlin spațiul în care compania franceză operează magazinul din cadrul proiectului, cel mai mare al rețelei din România.
”Leroy Merlin a cumpărat săptămâna aceasta spațiul pe care îl operează în cadrul parcului comercial Colosseum. Vânzarea ne permite să ducem la bun sfârșit intenția de a dezvolta în continuare proiectul Colosseum cu scopul de a-l transforma în principala destinație de cumpărături din Nord-Vestul Bucureștiului”, au declarat reprezentanții Colosseum.
Colosseum Retail Park este singurul retail park din zona de Nod-Vest a Bucureștiului, având acces ușor atât din centrul orașului cât și de pe Centura Nord București.
Parcul are ca și chiriași Carrefour, Leroy Merlin, Altex și Jysk, dar și Helpnet, 5asec, Animax, Inmedio, Arsis, Orange, Iqbox, FanGSM, Otto Broker, Corabia Piticilor sau Pizza Bonita.
“Avem discuții avansate și cu alți retaileri internaționali pentru parcul comercial, fiind încurajați de creșterea semnificativă a consumului pe fondul unei puteri de cumpărare în urcare. Creșterea consumului s-a reflectat în vânzarile retailerilor care doresc să continue expansiunea, iar zona de Nord-Vest a Bucureștiului este una dintre țintele acestora. În acest sens, planurile privind Colosseum vizează extinderea proiectului și atragerea altor nume importante de chiriași în proiect. Această achiziție este un indicator pozitiv pentru piața românească și un puternic semnal că proiectul Colosseum este o destinație de cumpărături dominantă în zona de Nord-Vest a Bucureștiului”, comentează Mihai Dinu, property manager JLL, managerul centrului comercial.
Leroy Merlin, unul dintre cei mai mari retaileri specializati în bricolaj din Europa, are o rețea de 15 magazine în România.