Retailerul KiK Textilien, printre primii jucători în sectorul de retail din Germania, a cărui intrare în România a fost anunțată de Profit.ro, în premieră, cu o rețea de peste 4.000 de magazine în Europa, dintre care 2.600 în Germania și 117 în România și-a propus, pentru următoarea perioadă, să continue dezvoltarea și expansiunea în toate zonele de interes din România.
KiK a intrat pe piața din România în anul 2018, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea, iar prin extinderea dinamică și-a consolidat poziția pe piața românească.
Aflat în topul celor mai importanți jucători din comerțul cu haine din România, KiK deține în prezent 117 magazine.
Compania își continuă politica de expansiune, iar în cursul anului 2023, estimează deschiderea a 30 de noi locații. Totodată se urmărește distribuția uniformă pe teritoriul tării, prezența având o pondere de 60% în reședințele de județ și 40% în orașele mijlocii și mici. Compania are în prezent peste 700 angajați în România.
Compania și-a menținut ascensiunea, astfel încât la sfârșitul anului trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 251.516.313 RON, reprezentând o creștere semnificativă de 36% față de anul 2021.
Primul magazin din România a fost deschis în centrul comercial Prima Shops din Oradea.
KiK face parte din grupul Tengelmann, care în 2010 și-a vândut rețeaua de magazine Plus din România către compania germană Lidl.
Tengelmann deține și brandul OBI, intrat în România în 2008, dar care a închis afacerea în aprilie 2015.