Retailerul online FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de haine și accesorii din România, intră pe piața din Italia, după ce a achiziționat site-ul PiuStyle.com.
Tranzacția a fost semnată la începutul anului și finalizată acum.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
PiuStyle.com este operat de către o companie înregistrată în Torino, dar suportul tehnic, activitățile specifice de call-center și marketing vor fi coordonate de la sediul central din România. În Italia vor fi derulate operațiunile logistice, administrativ-financiare și legale.
“Este o provocare să intrăm pe piața din Italia, mai ales pentru că este de 15 ori mai mare decât cea din România: ultimele estimări ale pieței online de fashion indică o valoare de 2,5 de miliarde de euro pe 2017. Pentru magazinul PiuStyle, estimăm o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro pentru anul viitor”, a declarat Alin Stanciu, fondator și CEO FashionUP.
CITEȘTE ȘI Olandezii au construit Hesla, un Model S de la Tesla alimentat cu hidrogen, cu autonomie de 1.000 kmÎn prezent, pe site-ul PiuStyle sunt disponibile 10.000 de produse urmând ca, până la sfârșitul anului, să fie adăugate și restul de 60.000 de produse deja prezente în oferta FashionUP.
Platforma FashionUP activează de opt ani pe piața din România. La doi ani de la debut, a deschis o reprezentanță în Bulgaria, urmată în 2016 de preluarea operațiunilor Click4Fashion din România, Bulgaria și Ungaria.
FashionUP a livrat în primele 9 luni ale anului circa 200.000 de produse în valoare de 6,5 milioane de euro.
În acest an FashionUP și-a mutat birourile în Centrul de Business Gramont, din imediata apropiere a parcului Carol din București.